פורום ביקורת מסעדות
נושא: מנצל"שת ומצרפת שתיים שלי- ליבירה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/08/2016 | 09:38
1
203

להיפך מהמקום הקודם (או שעדיין קיים) ברחוב הנאמנים, המקום החדש בנמל 26 גדול ומרווח ומעוצב באופן מוצלח למידי.
הגענו קצת לפני שמונה והיה יחסית ריק, לאחר ההושבה נשאלנו אם נרצה הסבר על הבירות, בעלי מכיר את המקום אז לא זקוק לזה ואני טענתי שלא אוהבת בירה ושותה רק קסטיל רוז' אז אין צורך. בכל זאת הוצעה לי טעימה מאחד הסוגים שבהחלט קלעה והוכיחה מקצועיות והבנה מצד המלצר. אני שתיתי שליש בלגית והבעל חצי וויס ושנינו מאוד נהנינו
הזמנו המבורגר ליבירה לי- עם גבינת אמנטל נדמה לי, חזה אווז מעושן, טבעת בצל וצ'מיצ'ורי בליווי צ'יפס. הצ'ימיצ'ורי קצת הרב לי כי שכחתי לבקש אותו בצד ומעבר לזה לצערי הקציצה הייתה די יבשה, התוספות שיפרו את המצב אבל כנראה שהמבורגר לא יוזמן שוב שם. הצ'יפס מהסוג הקפוא אבל חם ופריך ומבחינתי היה טוב.
נקניקיות חזיר עם פירה וכרוב מבושל בבירה לו- הייתה מנה מעולה, נקניקיות עם טעם עדין יחסית, קרום מתפצפץ (כן, כן) וגם התוספות היו טובות. זו בהחלט מנה ששווה לחזור בשבילה.
לקינוח הזמנו פבלובה, מוגשת כסוג של פבלופה מפורקת, שכבות של שברי מרנג גדולים, קרם ורוטב פירות יער. מנה קצת קטנה ותוספת של פירות טריים מאוד הייתה משדרגת אותה.

עד שיצאנו כבר היה מלא לגמרי, משפחות, זוגות צעירים, חבורות של סטודנטים של פנסיונרים. סך הכל המקום נעים והאווירה טובה, הבירה גם כן ואת המנות כנראה צריך לבחור יותר בקפידה.
לא זוכרת כמה יצא החשבון אבל באתר יש תפריט עם מחירים.