פורום ביקורת מסעדות
נושא: פאט ויני  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/08/2016 | 09:44
438
מסעדה חדשה מבית היוצר של רפאלו האהובה עלינו במתחם ביג קרית אתא, למרות המיקום הלא נוצץ הוחלט לבדוק לאור היחוס המשפחתי.
המקום חדש ופעול עדיין בשלבי הרצה, אין עוד תפריט באינטרנט (אז אנסה לתאר את המנות מזיכרון) ולא בטוח שהמחירים ישארו כפי שהיו. הקונספט הוא "דיינר איטלקי" אווירה קלילה, מטבח פתוח, מנות איטקליות די בסיסיות לא יקרות, מה שמוכן יוצא.
חלקנו חברה ואני פרחי כרובית מטונים עם רוטב קיסר, הוגש עם גבינה מגוררת (לא יודעת איזו, טעם חזק אבל רכה יותר מפרמז'ן), פטרוזיליה ופלח לימון. הכרובית הייתה קצת עשויה מידי לטעמי אבל סך הכל טעים מאוד. חלקנו גם פיצה ביאנקה פונגי, גבינת ריקוטה, ממרח פטריות וכמהין, מוצרלה ופטריות טריות. הייתה מעולה. בצק דק דק דק (לטעם החברה קצת דק מידי) עם שוליים לא רחבים מידי ושילוב טעמים עדין וטוב. כפי שרואים הפטריות למעלה חתוכות גס ומסוגים שונים. שתינו מאוד נהנינו.
לקינוח הזמנו את גלידת הבית, גלידת שמנת בסגנון מקדונלדס עם תוספות לבחירה, אנו בחרנו רוטב קרמל, בראוניז ובראס, מאוד טעים, קליל ומתאים לאופי המקום והארוחה רק התוספת היו קצת קמצניות ביחס לגודל הגלידה כך שנשארו הרבה ביסים של סתם גלידה לבנה... המחיר הוא 19.90 שזה נח מאוד, בעיקר למשפחות עם ילדים זה ממש סוגר את הפינה.
ליווינו את הארוחה גם בשני קוקטיילים מוחיטו בשבילה ומשהו עם אשכולית אדומה, פסיפלורה ועוד משהו בשבילי, גם טעים וגם כל אחד ב-19.90 שזה ממש נחמד.
סך הכל לפני טיפ יצא 134, אוכל בהחלט טוב ואיכותי למקום כזה במחיר משתלם מאוד. כגרע המקום מפוצץ, לא ניתן להזמין מקום והמתנו קרוב לחצי שעה (הסתובבנו במתחם אז לא נורא). בפנים למרות הרצון לקלילות ומשפחתיות המוזיקה הייתה חזקה וקצת "מועדונית" מידי. בהחלט נחזור אבל אחרי שהרוחות ירגעו שם...