פורום ביקורת מסעדות
נושא: Copenhagen Street Food  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/08/2016 | 09:41
255

התלבטנו אם ללכת ובסוף המלצה של הבעלים של הדירה שכנעה אותנו. מדובר בהאנגר ענק שנמצא על אי קטן שנקרא Paper Island. האי נמצא מדרום לאי שעליו נמצא בניין האופרה ומצפון לאי שעליו נמצאת נומה, כך שאפשר להגיד שהסטריט פוד זה הכי קרוב שהגענו לנומה
 
הבעלים של הדירה הסביר על דרך כלשהי להגיע לשם ברגל, אבל לא כל כך עקבתי אחריו. אנחנו הגענו ברכב, ויש חניון מקורה גדול, בתשלום, ממש ליד השוק (בערך 20 קרונות לשעה). מאד נוח.

בתוך ההאנגר אפשר למצוא שפע של דוכני מזון ואפילו 2-3 food trucks שלא ברור איך הצליחו להכניס פנימה. כמו ברוב המקומות האלה, הכי טוב זה לאכול על פי העין והאף.

אנחנו פתחנו בדוכן בשם המתחכם Duck It , שמציע קונפי ברווז שמוגש בלחמניית המבורגר עם ירקות. התוצאה היתה פחות ממה שציפינו, בעיקר בגלל שטעם הברווז קצת הלך לאיבוד בצורת ההגשה הזו. חביב, אבל לא מעבר.

דוכן שכן הצליח לשדרג משהו בנאלי היה דוכן נקניקיות הגורמה שבסמוך לכניסה. הדוכן נקרא Polse Kompagniet, והם מגישים את אחת ממנות הנקניקייה המוצלחיות שפגשתי. הנקניקיה מוגשת בלחמניה מעולה עם פלפלים קלויים ובצל מטוגן. שנותנים ליווי מצויין לבשר. על כל זה גבינת פרמז'ן מגורדת ויחד עם רוטב מעולה שחייב הרבה מגבונים אחרי כן (שוק או לא שוק). הקטנה טרפה את הנקניקייה הראשונה ולא הותירה לנו ברירה אלא להזמין לעצמנו מנה נוספת. מחיר: 35 ש"ח.

הדוכן האחרון שדגמנו היה Copper and Wheat, שמגישים צ'יפס בלגי מעולה במבחר רטבים . הצ'יפס מוגש בקונוס ואפשר לטפטף עליו מתוך מבחר רטבים שמשתנה כל יום. בהסתמך על הזכרון של האישה היא הזליפה לנו קרם פרש עם שמיר וספייסי קטשופ, קטשופ חרפרף בצבע חום. הטיגון לא בייש את ארץ המקור: הצ'יפס היו בדיוק כמו שצ'יפס אמורים להיות. הרטבים היו מוצלחים ודרשו חיסול של עוד מנת מגבונים. מחיר: 25 ש"ח.

במזג אוויר טוב יש אפשרות לשבת על שולחנות בחוץ. דווקא ביום שאנחנו הגענו ירד קצת גשם, אז ישבנו בפנים שלדעתי זה נותן חוויה יותר מוצלחת עם כל ההמולה וההתרחשות שמסביב.

סך הכל מקום מאד מאד נחמד ובהחלט שווה ביקור . ההנאה תלויה, כמובן, בבחירה מוצלחת של הדוכנים. לנו היתה הצלחה של 2.5 מתוך שלוש כך שיצאנו משם עם בטן מאד שמחה.