פורום ביקורת מסעדות
נושא: מינה טומיי - מוצלח כרגיל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/09/2016 | 15:15
287
אחרי בילוי עם זוג חברים בלונה פארק תל אביב (כי כולנו בני עשר מנטלית) החלטנו שהגיע הזמן לארוחת ערב. התחשק לנו משהו אסייתי אז הרמתי טלפון למינה טומיי והזמנתי מקום, לצערנו היה מקום ישיבה רק בשולחן החלוקה, אבל היינו רעבים אז זרמנו.
למזלנו, איך שהגענו המארחת עדכנה שנמצא לנו שולחן רגיל ושמחים וטובי לבב התיישבנו.

החברה ואני הזמנו שלוש מנות לחלוקה:
רול ריינבואו (39 ש"ח) - היה מוצלח. אורז טעים ודגים טריים. פשוט וטוב כמו שסושי צריך להיות.
באנז בקר (39 ש"ח) - עוד מנה מוצלחת, לחמניות אווריריות עם מילוי בקר עם רוטב שהרגיש אולי מעושן מעט. ביקשנו את החריף בצד וקיבלנו שתי צלוחיות: אחת עם קימצ'י ואחת עם רוטב אדום. שתיהן לא היו חריפות במיוחד אבל הוסיפו פיקנטיות נעימה.
בומביי באטר צ'יקן (72 ש"ח) - המנה האהובה עלי במינה טומיי. שיפודי פרגית ברוטב יוגורט על מצע של עלי רוקט ונאן. טעים, טעים, טעים. העוף היה עסיסי, היוגורט היה עדין ועזר לרכך את החריפות מהצ'ילי שהיה נוכח במנה והנאן איחד את הכל ביחד. כמו שווארמה, רק הודי.
הצמחוני אכל באנז טופו (36 ש"ח) ושיטאקי אודון טופו (56 ש"ח). לא טעמתי, אבל לא נשמעו תלונות מהכיוון.
לקינוח הזמנו נשיקה אסייתית (לא זוכרת מחיר ואין באתר) - שכבות של מרנג עם קרם מסקרפונה עשיר ופירות טריים. טעים ובעיקר מעלה נשכחות מתקופתי בחיפה כשהיינו אוכלים את הקינוח הזה בכל ביקור במינה.
ליווינו את הארוחה בקוקטיילים מוצלחים שאיני זוכרת את שמם. שלי היה על בסיס ליצ'י וג'ין והיה מתוק וקליל. עוד אחד שילב צ'ויה עם ליצ'י ומשהו מוגז והיה עדין ומתקתק עם בונוס נחמד של ליצ'י טרי אחד לקינוח. את השלישי לא טעמתי.
החשבון יצא 405 ש"ח (לפני טיפ) ויצאנו שבעים ומרוצים אחרי ארוחה מוצלחת ושמחה.