פורום ביקורת מסעדות
נושא: חיפה בקטנה- חזרתי לדווח  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/09/2016 | 01:30
7
490
קודם כל אגיד שוב תודה רבה לחברי הפורום ובפרט לסאלו ולגברת שהמליצה על לחם גם (שכחתי את הכינוי שלה)
האמת שבסוף הצד הקולינרי של הטיול נזנח כמעט לגמרי ונשארנו עם ארוחת בוקר על בסיס לחם גל+קונדיטוריה גל (שני מקומות שונים!) ונשנוש צהריים במעיין הבירה... 
אך אדווח על מה שהיה בכל זאת
 
אז החנינו את האוטו במרכז הכרמל וצעדנו כמה עשרות מטרים ללחם גל ולאחר מכן לקונדיטוריה גל , לחם גל ממוקם בכתובת שמופיעה באינטרנט ובפייסבוק וקל למצוא את המקום.
למרות השם מדובר במעדנייה, עם מבחר גבינות ומעדנים שלא נופל ממבחר המאפים/לחמים. 
לקחנו חתיכת קמבוזולה וחתיכת סנט מור , שתיהן תוצרת חוץ ותומחרו יחד ב-30 ש"ח למשהו כמו 150-200 גר' לשתיהן. לא נורא בכלל
שתיהן היו נהדרות.
בנוסף לקחנו בגט שתומחר ב-15 ש"ח פראיים וכמו כן קופסא קטנה של ממרח ארטישוק עם זיתים ושמן זית (בתכלס טפאנד עם ארטישוק) טעים מאוד, אבל גם פה תמחור מופרז לגמרי של 37 ש"ח לקופסא די קטנה (להערכתי משהו כמו 100 גרם)
החשבון נערך בסוף ונאמר לנו הסכום הסופי, בצורה לא כל כך אופיינית שנינו שתקנו ופשוט שילמנו ואחרי שיצאנו מחהנות הבטנו אחת על השניה ותהינו למה לא שאלנו ואיך זה קרה
אחרי זה הבטנו בקבלה וראינו את תמחור הפריטים והגענו למסקנה שמבחינתנו היינו נשארים עם הגבינות בלבד וקונים את הלחם במקום אחר ובעיקר מוותרים על הממרח. 
אבל לא נורא, טיול וזה, הכל היה טעים בסה"כ והממרח היוקרתי עדיין נמצא אצלינו במקרר.
המוכר אגב,היה מעט אדיש ולא מאוד נעים (מוטיב שחזר על עצמו עם כל אנשי השירות שפגשנו בחיפה, לצערנו,למעט המדריך המקסים שהיה בסיור בגנים הבאהיים)
 
משם עברנו לקודניטוריה גל ששוכנת בערך 3 דק הליכה משם אבל היא כן קצת נחבאת ולא יושבת בדיוק על הרחוב הראשי איפה שהכתובת, בכל זאת מצאנו את המקום בקלות. 
 
שם נחשפנו לעובדה שהמון אנשים כנראה ניצלנו את היום בו טיולנו (ה-1/09) לקחת חופש מהעבודה ולבלות בלי הילדים והמקום היה פשוט מפוצץ, הם היו בקריסה טוטאלית ומזל שרק לקחנו מאפים מהויטרינה, אחרי כמה דקות של התעלמות מצד המוכרת/מלצרית/בריסטה הבאמת מסכנה שהייתה שם , בחרנו במעין קוראסון שקדים שהיה ממולא יותר במעין ממרח שקדים ובמאפה קממבר. 
שניהם היו משובחים ממש, לא נופלים בכלל ממאפים שאכלנו לפני שנה בטיול לפורבנאס, באמת תענוג.
הבאסה היחידה הייתה שבגלל הסיטואציה הלחוצה לא יכלנו לשאול ולחקור על עוד מאפים.
 
לזה נוספו 2 בקבוקי סאמרסבי שנרכשו בקיוסק והיוו אחלה ארוחת בוקר מול הנוף בטיילת לואי. 
 
מאוחר יותר בצהריים נכנסו לנשנוש צהריים במעיין הבירה, 
שליש ליפמנס לגברת, שויתרה על הקסטיל כי היה בא לה משהו קליל יותר וחצי קרוסוויץ' בשבילי וכמובן צלחת כבד קצוץ עם המון בצל טרי, יחד עם לחם אחיד פרוס וחזרת לא פרייאית סגרו לגמרי את הפינה. 
בשולחנות לידנו ישבו כל מיני טיפוסים מעניינים, בודדים, תיירים, משפחות וגם פרלמנט מקומי של ימאים חיפאים. 
בשולחן נוסף לא רחוק מאיתנו ישבה אחת הטבחיות והכינה בצורה מהפנטת כיסוני בשר , כמו מכונה, לא פחות ולא יותר, היה פשוט מקסים לראות את זה וגרם לנו להצטער שאין לנו מקום להזמין מנה. 
 
בצורה לא אופיינית אחרי שעוד המשכנו לטייל החלטנו שאין לנו מקום להכניס עוד פירור לפה וויתרנו על הארוחה שחשבנו שנעשה אחה"צ באחת המסעדות בעיר. 
 
 
ובנימה אישית , מודה שלא התחברתי לעיר, נורא רציתי, כל הרעיון של טיול בעיר בה ממני למרות שזוגתי לא הבינה מה איבדנו שם, אנחנו מתים על ללכת ברגל ולטייל בערים .
בירושלים ובת"א אנחנו , ובפרט אני, יכולים להסתובב שעות, להסתכל , לבחון להסתובב , לקרוא , לחקור ופה בחיפה לא הצלחנו, לא ברור למה...
כל המקומות היו יפים, והיו לנו יום מקסים, אבל איכשהו סיימנו עם תחושה שלא בא לנו לחזור למקומות שלא הספקנו וזה קצת ביאס כי באמת שקיוותי להידלק על העיר....