פורום ביקורת מסעדות
נושא: פרונטו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/09/2016 | 16:06
722
קיבלתי שובר מתנה מתלמידים לרגל סיום קורס לפני כמה חודשים שהיה תקף למבחר לא רע של מסעדות (ביניהן קיטשן מרקט, משייה, פרונטו, קלארו, טאיזו ועוד). במקור רצינו ללכת למשייה אבל לא היה מקום בשעה שרצינו אז החלטנו על פרונטו. השובר מקנה פשוט כסף לארוחה במסעדה ללא מגבלות על תפריטים או בחירת מנות.
 
הגענו בשעה 21:00 והמסעדה הייתה בתפוסה יחסית מלאה. ישבנו על הבר. השירות היה מצוין ולא מעיק. פרנקל נראה עובד במטבח ובכלל נראה שהמקום עובד כמו שצריך.
הבחור לא היה רעב במיוחד והעדיף אחרונות במקום ראשונות.
הוא החליט לקחת ניוקי בחמאה חומה עם קייל, צנוברים, פטריות שימג'י וקרם פרש. היו גם עגבניות לחות במנה. מסתבר שהרבה חמאה גורמת לבחור לאהוב קייל והוא מאוד נהנה מהמנה. ממה שטעמתי היא הייתה טובה מאוד. ניוקי קטנים, עשויים כמו שצריך, כל השאר היווה משחק מרקמים מצוין שהפך את המנה למעניינת.
 
אני הזמנתי ריזוטו מח עצם עם במיה ושקדי עגל. השקדים היו עשויים מצוין, הבמיה לדעתי הייתה תאילנדית לפי הגודל, לא הייתה רירית והייתה יופי של תוספת. מנה כבדה ועשירה אבל נהדרת. 
 
לקינוח רציתי את עוגת המייפל שמופיעה להם בתפריט אבל לא היה ולפי הבחור שטיפל בנו הוא גם לא יחזור. במקומו לקחנו עוגת שוקולד מנג'רי - עוגת שוקולד חמה עם גנאש רוזמרין וגלידת מסקרפונה - הגלידה לא הייתה עשירה מספיק והמסקרפונה לא הורגשה בה, גם לא הרגשתי את הרוזמרין, אבל זו הייתה עוגת שוקולד חמה טובה מאוד.
 
הזמנו גם את הבראוני פולי קקאו שהגיע עם גנאש אספרסו, בונבוני בייליס וגלידת ביסאקליה וולרונה. הגלידה הייתה מוצלחת יותר (טוב, ולרונה), הבונבונים היו נהדרים והבראוני היה טוב.
 
כולל פטיט סירה של מונטיפיורי ובקבוק גדול של סודה כל הארוחה יצאה בערך 550 שח.