פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקור באיטליאנו דה לה קוסטה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/10/2016 | 12:35
6
424
הגענו לצהריים ביום שאחרי ערב חג: 4 מבוגרים וילדה בת 2.5.
כשהגענו ב-12 וחצי היה כמעט ריק- אולי ארבעה חמישה שולחנות בכל המסעדה ועדיין השירות היה ממש גרוע, איטי ולא יעיל (לא רוצה לדעת מה קורה שם כשהמסעדה מלאה..)
האוכל: סה"כ חוויה מאד חיובית. הפיצות פשוט מעולות ונותנות פייט ראוי לפיצות מקבילות בתל אביב ומנצחות בגזרת הVFM- פיצה עם חזה אווז מעושן שהוגש בנדיבות ואספרגוס עלתה 58-60 ש"ח והייתה גדולה יחסית. גם פיצה סינייה (שלא אני אכלתי) זכתה לשבחים וגם שם ניכרה נדיבות בתוספות. 
מה היה פחות מוצלח? לא יודעת אם קשור לשירות או סתם בלאגן במטבח אבל שאלו אם אנחנו רוצים שמה שמוכן יצא ואמרנו שכן. הזמנו שתי מנות פסטה, שתי פיצות ופוקצ'ה (שהמטרה הייתה שהקטנה תנשנש אותה עד להגעת הפסטה). הפסטות הגיעו, כמה דקות אחרי גם הפיצות ורק איפשהו לקראת אמצע סוף הארוחה הגיעה גם הפוקצ'ה (כשתזכרנו אמרו לנו ש"כבר יוצא").
האוכל באמת סבבה והפיצות במיוחד עשו חשק לחזור, התמחור סביר בהחלט (בעיני אפילו זול יחסית, בטח בהשוואה למחירי תל אביב) אבל משהו בחווית השירות קצת העיב. עוד נקודה לציון היא שהזמנו מנת פסטה לילדים, פסטה עגבניות נטו- שאלנו את המלצר על מנות ילדים ולא ראינו בתפריט, הוא ענה שיש פסטה עגבניות והזמנו בלי לשאול את המחיר. בחשבון ראיתי שהמנה הזו עלתה 48 שקל, קצת גבוה למנות ילדים בכלל ובפרט ביחס ליתר התפריט (פסטה עם טלה עלתה 68..) בכל מקרה הקטנה נהנתה ממנה מאד.. לא קריטי המחיר פשוט בעיני קצת מוזר..
בקיצור אם אתם בעניין של פיצות מעולות זה בהחלט המקום. הקינוחים גם נראו מצוין (בתפריט) אבל התקווה לשנ"צ בבית ניצחה את הרצון למתוק..