פורום ביקורת מסעדות
נושא: El busco del tiempo  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/10/2016 | 10:09
371
El busco del tiempo
כתובת- calle Barcelona 4
מקריאה של כמה המלצות באינטרנט בערב הראשון הגענו למסעדה הזאת. אני מראש הייתי מכוונת מטרה. היינו אני והבן זוג ואני ידעתי בדיוק מה אני רוצה, לשמחתי הוא זרם.
בתפריט המסעדה יש "מנות ראשונות" ואז מנות "מהים" ו"מהמרעה". הזמנו לראשונה מנה של אנשובי כבוש שהגיע בשמן זית וזיתים שחורים וכמה פרוסות לחם. מנה טעימה ביותר, בדיעבד מיותרת.
אחת ממנות הדגל היא מנה של קילו בשר מופרד מהעצם, שמגיע חתוך לפרוסות עם פלאנצ'ה, חתיכת שומן, ומלח גס. המלצר מדליק את הפלאנצ'ה, משמן אותה בעזרת חתיכת השומן (שתישאר איתכם עד סוף הארוחה לשימון חוזר) ואז כל אחד צולה לעצמו את הבשר.
הבשר היה הכי טוב שאכלתי בחיי. באמת בשר משובח. יוצאת ארוחה כיפית במיוחד, איטית ונעימה. שמספיקה לזוג, שלושה או אפילו רביעייה של אנשים. (מחיר המנה 38 אירו)
בערב האחרון החלטנו לנסות לשחזר את ההצלחה, הפעם חזרנו בהרכב של חמישה והצענו לשלישייה שעוד לא טעמה להזמין את מנת הבשר. ופה קרתה התקלה:
אם מגיעים כקבוצה ומזמינים מקום, מקבלים מקום בקומה העליונה של המסעדה. ושם הם לא נותנים את האופציה של הפלאנצ'ה, אלא מביאים קילו בשר (לצד העצם אך מנותק ממנה) שכבר נצרב מראש. הבשר היה מצוין, אך לא לזה התכוון המשורר...
עוד הוזמנו באותו ערב אחרון: גספאצ'ו (מנה ראשונה) שמגיע עם חתיכות בייקון, הסועדת אמרה שהיה מצוין.
מנת חזיר- ריבוע של בשר חזיר רך (נראה במבט ראשון כמו פשטידה), עסיסי וקריספי מלמעלה, לצידו כמה ירקות צלויים ואיזשהו רוטב. המנה הייתה טעימה מאד, רק שהיו בתוכה חתיכות קטנות של עצמות, הרוטב היה לא מאד מוצלח. (מחיר מנה כ16 אירו)
1/4 קילו שרימפס על הגריל. הסועד אכל ונהנה.