פורום ביקורת מסעדות
נושא: Tarttoria malatesta  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/10/2016 | 10:10
242
Tarttoria malatesta
כתובת: calle coloreros 5
הערב השני היה ערב ראש השנה, ויצאנו בהרכב מלא-מלא (8) לחגוג את ראש השנה במדריד. מכיוון שחלק מההרכב בררנים מאד באוכל חיפשנו מסעדה איטלקית, כזאת שלכל אחד יהיה בה אופציה. הגענו והושבנו במרתף המסעדה.
הוזמנו לראשונות:
"פרובולונה"- מאין "לזניה" של עגבניות וגבינת פרובלונה. היה מצוין.
מאפה תרד עם רוטב כמהין ודבש (המאפה היה טעים הרוטב היה קצת מוזר)
סלט קפרזה- לא טעמתי אבל נראה טוב ונאכל כולו.
ועיקריות:
פיצה (סבירה)
פסטה שרימפס ופסטו (טובה)
פסטה פירות ים (נחמדה)
פסטה בולונז ופסטה ברוטב עגנביות- שתיהן כמעט לא נאכלו כי אמרו שהן היו מאד לא מוצלחות אך למען ההגינות אגיד שאלו היו ההזמנות של הבררניות שבחבורה.
פילה בקר שהגיע עשוי מידי, הוחזר והגיע שוב בסדר.
מה הקאץ'? כל ההתנהלות הייתה הזויה. מהרגע שנלקחו מאיתנו ההזמנות לקח המון זמן עד שהגיעו הראשונות, הראשונות הגיעו יחד עם אחת המנות (ספגטי ברוטב עגבניות) ואז שוב עצירה. של המון זמן, להערכתי 30-40 דק' לפחות. במהלכה הגיעה המלצרית ואמרה שיש עומס במטבח ונתנה סלסלת לחם קטנה ומעט זיתים ל8 אנשים רעבים. אחרי כ40 דק' הגיעו עוד 2 מנות, ולאחר עוד המתנה של 10-15 דק' הגיעו יתר המנות. כאמור, כשהגיע פילה הבקר הוא הגיע ממש ממש עשוי, הסועדת התלבטה אם להחזיר אותו לגריל מחשש שעכשיו ייקח עוד חצי שעה עד שהוא יחזור, טוב, זה לא לקח חצי שעה אבל בטח 15 דקות לפחות.
הייתה ארוחה הזויה, זמני ההמתנה היו כל כך ארוכים שכבר רק התחשק לנו לעוף משם, בלי קינוח, למרות שרצינו משהו מתוק, כי ממש לא התחשק לנו להמתין לו. כשיצאנו, היה מחוץ למסעדה מקום נוסף שמוכר צ'ורוס ברוטב שוקולד, שמחוץ לו השתרך תור ארוך של אנשים (שנע במהירות), החלטנו שזה אומר שכנראה די מוצלח שם וננסה גם, אז חלקנו כולנו מנת צ'ורוס (5 אירו). קשה להגיד שזה היה מאד מוצלח, אבל חביב וסיום נחמד לארוחה.