פורום ביקורת מסעדות
נושא: Juana loca  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/10/2016 | 10:18
240
Juana loca
מיקום: קרוב לתחנת המטרו של "la latina"
 
מסעדת טפאסים במדריד שכנראה שהיא "שם דבר", הזמנו מקום והמקום היה מפוצץ, כולל אנשים שעמדו על הבר ונוספים שחיכו לתורם.  אנחנו הגענו חמישה אנשים, חובה להזמין מקום מראש.
הדבר הטוב הוא שלא רק שיש תפריטים באנגלית, אלא גם קיבלנו מלצר שדיבר אנגלית מצוינת מה שהקל על החוויה כי התפריט שלהם מורכב מאד. המנות נעות בין קטנות לבינוניות והמחירים בין בינוניים (למנות הקטנות) לדי יקרים (למנות שהן בגודל בינוני)
התחלנו מסלט ירוק עם סלרי ותפוחים שהיה סטנדרטי לחלוטין. (8.80 אירו)
המשכנו עם שני טפאסים- אחד שנקרא "our world famous juicy potato, eggs and confit onion Spanish "tortilla"- בפועל- מן פריטטה תפוחי אדמה באמת באמת מצוינת שלא ממש ברור למה היא מוגשת על לחם (זה לא שלא היה טעים, סתם לא ברור). מוגש בטמפ' החדר. (4 אירו)
טאפאס נוסף- Spinach crepe, tender baby eels, fried garlic, chili and green asparagus- גם כאן מדובר בפרוסת לחם שעליה מונח ה"baby eel" עטוף בעלה תרד. טעים מאד, בעייני פחות מהמנה הראשונה. (6.5 אירו) השאר כנראה לא הסכימו איתי והתלהבו מאד, הזמנו ממנו עוד מנה.
שאלנו את המלצר על גודל המנות. הוא הסביר שיש "מנות קטנות, מנות ביניים ומנות יותר גדולות", החלטנו אחרי הפתיחים שכל אחד ייקח מנה נוספת "יותר גדולה" שתהווה מנה עיקירת. בפועל כאמור הגיעו מנות בגודל בינוני לחלוטין:
קרפ עם קונפי ברווז, לא טעמתי אבל הסועדת אהבה (9.50 אירו)
לחם ועליו חתיכת סטייק עם ביצת שליו מטוגנת. נראה די סתמי, גם הסועד לא הביע התלהבות גדולה. (9.80)
Black fideua with homemade squid sausage- אטריות שחורות ועליהן "נקנקייה" (לא היה לזה מרקם של נקנקייה אלא של תבשיל) של תמנון. בעייני מנה מעולה (9.80)
סרדינים מעושנים עם בוראטה ועגבניות, גם על איזשהו לחם (8.80), לא שמעתי תגובות על המנה. כנראה שהייתה בסדר.
מנה נוספת הייתה סוג של "המבורגר"- כלומר, לחמניה עגולה שבתוכה היה סרטן רך שריון. לא זוכרת את המחיר. הסועד אהב אבל לא עף עליה.
לקינוח חלקנו עוגת גזר וג'ינג'ר וקינוח נוסף של סאבלה עם מסקרפונה, פירות יער ושוקולד לבן (כל אחד מהם 6.90), שניהם היו נחמדים ולא הרבה מעבר.
אני מודה, יש לי בעיה עם ארוחות כאלה. התחושה היא שאתה מזמין הרבה אבל בפועל אוכל מעט, משלם לא מעט ויוצא... איך נגיד בעדינות? פשוט רעב. התחושה היא שסבבה, האוכל טעים, מעניין, מושקע, אולי אם היינו בהרכב אחר (נניח רק אני והבחור) והיה לנו הרבה יותר כסף היינו יכולים להעביר שם ערב של 8-9 מנות רק לשנינו ולצאת שבעים ומרוצים. אבל זה לא היה המצב. השורה התחתונה שלי היא "טעים ולא משביע".