פורום ביקורת מסעדות
נושא: סן מיגל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/10/2016 | 10:19
211
שוק סן מיגל- מיקום: צמוד לכיכר מאיור
ביום הראשון, בעקבות המלצות באינטרנט וספרי הדרכה למדריד, הגענו בצהריים לשוק סן מיגל. השוק נמצא ליד כיכר מאיור ופתוח כמעט כל היום (החל משעות הבוקר ועד הלילה ברצף, בלי סייסטה.) בשוק הרבה דוכנים של אוכל ובירה במחירים משתנים, אפשר למצוא מנות טאפאס ב-4 אירו, ואפשר גם למצוא מנות בשר/ פירות ים שמגיעות לאזור ה20 אירו.
נדגמו באותו יום- טאפאסים של פאייה מכמה סוגים- עם פירות ים (המוצלח ביותר בעייני), פאייה של אורז שחור עם קלמרי, ופאייה עם צ'וריסוס ועוף. מנת טאפאס עולה 4 אירו וצלחת גדולה ומכובדת 7 אירו.
מדוכן אחר של פירות ים לקחנו קונוס של קלמרי מטוגנים וזה היה כישלון. הרושם שקיבלנו זה שברוב הדוכנים המטוגנים בשוק (ויש כמה כאלה) האוכל מטוגן הרבה מראש ועומד הרבה זמן. לא מוצלח. (13 אירו)
מדוכן אחר של בשר הזמנו טאפאס של 3 חתיכות בשר מופלאות (לא זוכרת איזה נתחים בדיוק, אחד מהם היה שייטל) ב15 אירו, הבשר מגיע עם מעט תפוחי אדמה. הוא היה מצוין אבל מנה קטנה ומעט יקרה עבור גודלה.
מאותו דוכן לקחנו גם קונוס של נקניקים (לקחנו איזשהו סלמי פרוס) שהיה חביב ועלה 5 אירו.
בקיצור, מקום חביב בשביל היום הראשון במדריד כדי להבין על מה מדובר ולנסות. בפועל, בעייני רחוק מלהיות שוק האוכל המוצלח, המעניין והטעים של מדריד.