פורום ביקורת מסעדות
נושא: עוד כמה קטנות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/10/2016 | 10:28
319
במרכז העיר, ליד הגראן ויה ורחוב סן ברנרדו ישנו שוק נוסף שנקרא "לוס מוסטנסס". שוק בעיקר של פרודוקטים (בשר, ביצים, פירות וירקות), נחמד להסתובבות אבל אין בו הרבה מה לחפש אלא אם כן יש לכם את האפשרות לקנות פרודוקטים ולבשל במדריד עצמה.
 
ליד תחנת המטרו של לה לטינה ישנו שוק נוסף בשם MARCEDO DE LA CABADA, לצערי כשהגענו לשם בשעות אחר הצהריים (אע"פ שעל פניו כתוב שהשוק בסייסה בין 2-5 ואז נפתח שוב) רוב הדוכנים היו סוגרים, אבל עשה רושם של שוק גדול עם הרבה אופציות.
 
ביקרנו גם אצל  oriol balaguer, אחד הקונדיטורים הספרדיים המובילים. יש לו חנות קטנה גם כן בסלמנקה (מרחק הליכה משוק לה פאז).  יש שם מאפים (במחירים שבין 1.5-2.5 אירו, אכלנו כמה מאפים מעולים), עוגות/ קינוחים (קטנים-אישיים ב6 אירו, וגדולים יותר ב26 אירו). יש כמובן גם שוקולדים ואופציה לקנות את ספר המתכונים שלו.
 
Corte ingles- רשת בתי כלבו עצומים בגודלם שפזורים בכמה מקומות במדריד (כולל שני סניפים ממש במרכז העיר.) אנחנו הגענו למקום ממש בטעות, כשבאחד הערבים שוטטנו ברחוב ונתקלנו בשלט "חדש- קומת אוכל גורמה". אז כאמור מדובר במן "קניון" כלבו בן 9 קומות שיש בו בערך הכל (קומה של ספרים, רהיטים, כלי מטבח ועוד ועוד...) והקומה האחרונה היא "קומת אוכל גורמה" שכוללת כמה ברים-מסעדות וביניהם פשוט המון מוצרים- גבינות, נקניקים, שמנים, תבלינים ועוד ועוד. עושה רושם שהמחירים די יקרים, לא בטוח שאי אפשר למצוא חלק מהמוצרים במקומות אחרים במחירים טובים יותר. בשעות הערב (אנחנו הגענו לשם סביב 10 בלילה) שאר הקומות נסגרות וקומת האוכל מפוצצת באנשים, כדאי לקחת בחשבון אם מתחשק לכם לבוא להתרשם. אנחנו רכשנו במקום גבינת סטילטון מצוינת.