פורום ביקורת מסעדות
נושא: מוסיפה כאן ביקורת (הפוכה...) על אנגוס ת"א ששלח לי חבר טוב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/10/2016 | 20:49
171
סיפרתי לו שפתחו סניף של אנגוס בת"א ושקראתי על כך ביקורת טובה, מתברר שהוא כבר הספיק לבקר בו וחווה אכזבה. הוא לא רשום לתפוז, לכן אני מעתיקה לכאן את דבריו (לאחר שקיבלתי את אישורו, כמובן):
 
במקרה בחמישי בערב הייתי עם חברה באנגוס החדשה שנפתחה בת"א כדי לנסות את מסעדת הבשרים המעניינת שנחתה ליד העבודה שלי (ניסיתי ללכת עם החבר'ה מהעבודה אבל הם לא בעניין).
 
ואתחיל מהסיכום כי אני חושב שצריך להגיד אותו פעמיים: מאכזב ברמות.
 
אמנם היה חמישי מוקדם בערב (שהינו במסעדה בין 18:30–19:30 לערך) שזה לא בדיוק שעות השיא אבל המסעדה הייתה שוממה לגמרי עם המון כ"א מתבטל (כשנכנסנו בדיוק עזב זוג וכשיצאנו השארנו אותה רק עם הצוות).
 
למרות הריקנות המטרידה החלטנו שבאנו לנסות אז נכנסנו, ניתנה לנו האפשרות לבחור מקום מכל הריק והשומם והוגש לנו תפריט נייר פשוט שקופל למשהו כמו מעיין מעטפה (שנאסף מיד כשסיימנו איתו, כנראה לשימוש חוזר).
 
המלצר היה מאוד נלהב ואפילו די אגרסיבי בלנסות לדחוף אותנו להזמין מנות עם רווח גבוה, ולא ממש היה לעזר כששאלתי אותו על המנות שלפי מחירן הן מהפחות רווחיות שבתפריט (כמו קבב ודומיו). עליהן הוא סינן משהו כמו 'זה מנות בינוניות' וסיכם בכך את דעתו על כרבע מהתפריט.
 
לבשרים הזמנו סטייק סינטה והמבורגר (אחרי שהמלצר אמר, להקלתנו, שהבורגר מגיע עם מיונז וירקות ולא כמצוין בתפריט), ולתוספות הזמנו צ'יפס ופוטטו כדי לגוון.
 
למרות שבמסעדה היו משהו כמו 3 אנשי צוות על כל סועד, הבשרים הגיעו בלי התוספות. הן הגיעו כשתי דקות ומילת זירוז לאחר מכן.
 
ההמבורגר הגיע רייר לגמרי ונאלצנו להחזיר אותו למטבח לצלייה לדרגת מדיום שביקשנו, והסינטה שגם הוזמנה מדיום הייתה מדיום-וול (היינו רעבים, ההמבורגר חזר למטבח, ושנינו חיים בסדר גם עם מדיום-וול, אז עזבנו את עניין רמת הצלייה של הסינטה).
 
לאחר שחזר מהאש, ההמבורגר היה סביר וממש לא יותר מזה (ממש לא כמצופה ממסעדת בשרים), והסטייק היה ברמה של מסעדה פשוטה ששמה בתפריט גם מנת סטייק שתהייה אחת. כשהסטייק עוד היה חם היה לו טעם חלש של סינטה, אבל אחרי כמה דקות הטעם נחלש לרמה של טעם חיוור ביותר... נדרש זמן רב עד שהורגש מעט הטעם שהיה בה.
 
הצ'יפס היה נחמד, עם קצת פפריקה עליו. הפוטטו לא היו מוצלחים, הרוטב שלהם לא התאים (כנראה איזה רוטב כורכום שלא באמת מתחבר למנות של בשר על האש).
 
לסיכום, מהניסיון הזה לא מדובר במסעדת בשרים איכותית אלא בחרטא זולה להמונים שמנסה ללכוד אותם עם מחיר מפתה ונתחים "יוקרתיים" (ולהגנתם אכן מדובר במסעדה זולה יחסית למסעדת בשרים איכותית). הבשר שקיבלנו היה לא איכותי ורמת העשיה הייתה ממש לא כמבוקש.
 
אם לסכם שוב בשתי מילים: מאכזב ברמות.