פורום ביקורת מסעדות
נושא: טוטומה Totuma  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/10/2016 | 11:45
1
384
המלצה ממספר ביקורים במקום, יצא שהייתי שם שלוש פעמים בהפרשים קצרים.
טוטומה היא מסעדה שהוקמה על ידי דליה ממאסטר שף, זכרתי אותה מהתוכנית ממש לטובה, תמיד הכינה מנות שעשו לי חשק לטעום וכששמעתי שהיא פתחה מסעדה (המסעדה כבר בת שנה כך שאני לא הכי מעודכנת מסתבר) ישר רצתי לנסות.

האווירה לא פורמאלית, עליזה וכייפית.
האוכל מאוד מעניין ושונה מכל מקום אחר שיצא לי להיות בו בארץ.
המנה האהובה עלי היא הקצ'פה- פנקייק טירס ממולא בגבינה רכה מלוחה בתוספת שמנת חמוצה. פשוט מעדן שאין דברים כאלה, הוספתי גם את רוטב הבית שלהם שנתן את הפרשיות.
מנה נוספת שאהבתי במיוחד היא האמפנדס, בתפריט יש כמה סוגים, אני ניסיתי רק את הגבינה, היה מאוד מוצלח!
מקטגוריות הארפאס, ניסיתי כמה:
אסאדו נגרו- מהתיאור נשמע לי ממש מוצלח בפועל משהו שם לא עבד לי, קשה לי לשים את האצבע אבל היה פחות מאוזן מבחינת הטעם.
קולומביאנה- היה מוצלח ממש, טעמים חזקים שעבדו מצויין.

חלק מהאראפס ניתן להזמין בצלחת בתוספת של 14 ש"ח ואז מקבלים גם תוספת של אורז ושעועית שחורה או סלט פרסקה (מאין סלט ירקות משודרג, לא ניסיתי את הסלט כך שאין לי באמת דעה עליו).
לקחנו את הפאבג'ון בצלחת עם תוספת של אורז ושעועית, הבשר עצמו נימוח ומתובל בצורה מעניינת, לא בטוחה אם התחברתי לטעם אבל האחרים בשולחן אהבו, אני מאוד אהבתי דווקא את השעועית השחורה, בכל אופן הכל ביחד עם שמנת חמוצה (תוספת שלי) יצר ביס מאוד טעים.
הזמנו גם ארפאס ריקה (בתופת של 6 ש"ח), לא רשום בתפריט אך קיבלנו מידע פנימי מדליה. תקשיבו הייתי בשוק, זה נראה כמו פיתה קטנה אך בפועל זה שוקל איזה 300 גרם לפחות וזה עבה ודחוס בטרוף כך שאחרי שראיתי את זה הבנתי למה המנות הקטנות האלה רק נראות קטנות אבל משביעות בטרוף!

בגזרת השתיה, יש להם משקה מעניין בשם צ'יצ'ה על בסיס אורז חלב וקנמון, אני פחות התחברתי, זה כבד בטרוף אבל מי שהזמין התלהב מאוד כך שזה עניין של טעם.
אני שתיתי וינו פריאו (תערובת יינות קרים ופרות העונה), הזכיר לי סנגריה קרה והיה מאוד מרענן וטעים. טעמנתי ממשהי שהזמינה קוקטייל על בסיס רום, קוקוס, קיווי, לי הוא היה מתוק מידי, הבחורה שהזמינה אהבה.

בגזרת הקינוחים מתוך הארבעה ניסינו שניים, קסיג'יו- קרם קרמל ונצואלי עם ריבת חלב קשיו ושמנת, על הנייר נשמע לי מושלם, בפועל לא נפלתי.
לה ארה קראנץ'- מוס שוקלד מריר, קרם דולצ'ה, קראנץ עוגיות בקרמל מתובל- אהבתי מאוד, אומנם מתוק אבל ממש כייפי!

לסיכום המחירים ממש סבירים, המנות נעות בין 30-50 שח, אני ממש התלהבתי (אם לא אמרתי את זה מספיק קודם :))