פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 21/10/2016 | 16:26
3
403
התיאורים של oreldi עשו את שלהם והזמנתי מקום במסה.
 
יאמר לזכותם: למרות שמדובר במסעדה מבוקשת יחסית ולמרות שמדובר בחול
המועד בשעה עמוסה יחסית (20:00), הם לא התנגדו שאזמין שולחן לאחד לאחר שהסברתי שישיבה בשולחן הגדול לא מתאימה לי.
 
מאוד נהניתי מרמת שירות הגבוהה. אפילו בפרטים הקטנים: החלפת סכום ונקיון שולחן בין המנות, הניסוח "האם המנה לטעמך?" במקום "טעים לך?" הרגיל, השאלה באיזה סדר להוציא את המנות. השירות הוא שילוב מושלם בין אדיבות לבין חברתיות.
 
אהבתי את העיצוב, עם האור מעומעם ע"י בדים והמגוון כסאות. הדבר היחיד שהפריע לי הוא המרחק בין השולחנות. הושיבו אותי על הספה, שהייתה נוחה בזכות הכריות הרבות אך השולחנות שלידה צמודים אחד לשני בצורה לא נעימה. משמאלי היה שולחן פנוי אך מימיני ישב זוג ששיחותיו על שלל בעיות היומיום ושיחות הטלפון שביצעו בהחלט פגמו בהנאה שלי במידת מה.
 
וכמובן האוכל.
גילוי נאות: ביצעתי פשע. אכלתי ארוחת צהריים גדולה באובן קובן ב-14:00 כשהייתה לי הזמנה למסה לשעה 20:00 (יש לי תירוצים).
אז... ביקשתי לוותר על הלחם כי רציתי להינות משתי מנות ראשונות (אל תסקלו אותי, אני אוהבת לחם, אבל לחם אוכלים באהבה או לא אוכלים אותו בכלל). למרות הוויתור על הלחם קיבלתי טעימה ממרק גספצ'ו שהיה חביב ביותר.
בהשראתה של oreldi הזמנתי:
ניוקי סרטנים, קרם גבינה כחולה, ביסק וחלמון שליו (76 ש"ח) - המנה מאוד אסתטית, עם ביצת שליו בקליפתה במרכזה. לכאורה אני אוהבת את כל המרכיבים המוזכרים בתיאור המנה אך השילוב שלהם במנה ספציפית זו לא היה לטעמי. הניוקי אכן נמס בפה ולא דומה לניוקי שאכלתי במסעדות אחרות אך לא הצלחתי להתחבר לטעם שיצרו שאר המרכיבים. אני מסכימה עם oreldi לגבי הקרוטונים - לדעתי המרקם שלהם לא מתאים למרקמם העדין של שאר המרכיבים.
כיסוני בשר חצי חצי, יוגורט עיזים, נענע ותרד, קרם עגבניות מיובשות, צנוברים, שקדים מלוחים ו"לחמעג'ון" (64 ש"ח) - הכוכבת של הארוחה. הכיסונים טעימים מאוד, השילוב בינם לבין הרוטב מושלם והלחמג'ון פשוט תענוג. למרות שמדובר בשלושה כיסונים בלבד, המנה מאוד משביעה.
 
יחד עם שתיה קלה החשבון הסתכם במאה חמישים וקצת (לא זוכרת מספר מדויק).
תודה למסה על חוויה נעימה וטעימה, מקווה לשוב לשידור חוזר של כיסוני חצי חצי, הפעם עם לחם וקינוח.
ותודה ל-oreldi שהייתה בזמן הנכון במקום הנכון.