פורום ביקורת מסעדות
נושא: לוקה ולינו - אחת מחוויות השירות הקשות בחיי ...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/10/2016 | 13:14
12
463
הציפייה הייתה כל כך גדולה והאכזבה על סף עוגמת נפש, הלכנו הביתה ממש מבואסים ומאוכזבים...
 
הגענו בשעה 21:30 (הזמנו מקום כמובן) וחיכינו בחוץ עד 22:05 ,בין לבין אחת הבעלים (יונה) הציעה לנו קמפרי ובשעה 21:40 אמרה לי שהשולחן בחשבון, מה שהתברר כשקר כי ראיתי שהם עדיין אוכלים, בשעה 21:50 שאלתי אם הם עדיין בחשבון ורק אז היא טרחה ללכת ולהגיד להם שהם צריכים לסיים ועד שקיבלו חשבון ושילמו התיישבנו ב 22:05 בשולחן שנמצא במיקום מזעזע אבל על זה לא אתלונן כי יש מספיק על מה.
 
אחרי שישבנו כמה דקות ולא קיבלתי תפריט נאלצתי לבקש (דבר שמעולם לא עשיתי אבל תמיד יש פעם ראשונה), אחרי עיון בתפריט ואחרי עוד 10-15 דקות ביקשתי להזמין ואז מלצרית חביבה אמרה "מיד", עברו כמה דקות נכבדות וכמובן שהיא לא הגיעה, ביקשתי שוב ממלצרית אחרת קצת באסרטיביות ואז נשלח אליי מלצר סוף סוף (השעה 22:30 בערך).
 
הזמנו 2 ראשונות (בוריק ריקוטה וקממבר מותכת) , 2 עיקריות (ניוקי אלה רומנה וספגטי סרדינים) וכוס יין.
 
בינתיים הגיע לשולחן לחם שהיה טעים והסתערנו עליו עקב הרעב העז, כשנגמר הביאו עוד לחם וחשבתי שבעיית השירות הסתיימה, טעיתי בגדול !!!
 
אחרי 15-20 דקות הגיעה מנת הקממבר שהייתה טעימה מאוד (היין עדיין לא הגיע אז נאלצתי לבקש אותו) ואז החלה תקופת המתנה של לפחות חצי שעה עד שהגיעה המנה הראשונה הנותרת.... כן כן רק בסביבות 23:15 קיבלנו את הראשונה השניה ואז ביקשתי שכבר יתחילו עם העיקריות כי לא בא לי לאכול ב-12 בלילה, חשוב לציין שבזמן ההמתנה למנה הראשונה ניגשה מלצרית והסבירה שיש לחץ במטבח ושהייתה כתבה בגיא פינס והטלפון לא מפסיק לצלצל ... את מי זה מעניין קיבינימט ??? ,עוד הוסיפה שהיא תפצה אותנו ואני אמרתי שאני מעדיף כבר לבטל את הראשונה הזאת, אמרה שתבדוק אם לא הכינו, כעבור 10 דקות המנה הגיעה...
 
העיקריות הגיעו בסביבות 23:30 כמובן שבהפרש של 5 דקות אחת מהשניה , ממה שראיתי בשולחנות אחרים כבר מזמן ויתרו במסעדה על הוצאת מנות ביחד, אנשים קיבלו שם מנות כאילו זה טפאסים.
 
לא הציעו לנו קינוח כפיצוי (לא היינו לוקחים בכל מקרה) ולא ביטלו את המנה הראשונה שהתעכבה כ"כ הרבה, הפיצוי היה הנחה של 10% בחשבון (19 שקלים).
 
דבר נוסף, בהמשך הערב כשביקשנו לעבור לשולחן שממוקם במקום פחות זוועתי המלצרית אמרה שהוא מוזמן וכנ"ל לגבי 2 מקומות פנויים שהיו על הבר, כשעזבנו (אחרי 23:30) המקום היה חצי ריק והמקומות שהיא טענה שהם מוזמנים היו עדיין ריקים...
 
לסיכום: כנראה שזה פשוט גדול עליהם, אין סיכוי שאחזור לשם , ערב שהתעצבנתי בו כ"כ והתאכזבתי כ"כ, הטעות שלי הייתה שלא קמתי והלכתי בזמן ההמתנה הנצחית למנה הראשונה, מוזר במיוחד שאחת הבעלים הייתה שם בזמן הכאוס ולא טרחה אפילו להתנצל או לפצות (לא היה עוזר להרגשה אבל לפחות הייתי מרגיש שהם מנסים).
 
אה ודרך אגב, האוכל שם טעים אבל זה פרט שולי אחרי כזה ערב.