פורום ביקורת מסעדות
נושא: פטפוט – מרכז ביג, באר שבע  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/10/2016 | 13:42
235
פטפוט – מרכז ביג, באר שבע
 
הגענו בערב הראשון שלאחר טררם ראש השנה. אני מציינת זאת, כי האחמ"שית הסבירה שבשל כך קיימים החוסרים בהם נתקלנו במהלך ההזמנה במטבח.

לא פעם ראשונה שלנו פה אך הפעם הראשונה שבה לא נהנינו.
 
לראשונות הזמנו:

דואט פנקו – כרובית ופטריות בפנקו, מטוגנים, מוגשים עם רוטב צ'ילי – מנה טובה כתמיד .
סלט רוקפור ואגסים – אין אגוזי מלך. ביקשנו מהמלצרית שתבדוק אם יש אפשרות לקפוץ מעבר לכביש לתבליני מיימון או לסופר רמי לוי כדי לקנות אגוזים... אמרה שההנהלה לא אישרה. אז ביקשנו שתבדוק במטבח אם יש אפשרות לשים אגוזים אחרים. בסוף היא הגיעה, בלי תשובה אבל עם סלט ששוחה ברוטב ונטול אגוזים. אכלנו כמה ביסים ממנו אבל זה לא היה זה וכמות הרוטב הייתה מוגזמת.
 
לעיקריות הזמנו פיצה – חזרה אחרי כמה דק' ואמרה שאין פיצה. OK, אז נמיר אותה בטוסט – אז זהו, שאין גבינה צהובה או וואט אבר. הפעם ביקשנו את האחמ"שית והפעם הפנינו את תשומת ליבה לסופר הפתוח שנמצא מעבר לכביש... אך שוב נאמר שההנהלה לא אישרה לקנות בחוץ... תמוה משהו .
 
אז לקחנו רביולי בטטה ברוטב שמנת ופטריות ומשלא שבענו הזמנו גם רביולי במילוי גבינת תום ברוטב שמנת עגבניות. באמצע האכילה גילינו בפנים שערה .
 
שוב קראנו לאחמ"שית והסבנו את תשומת ליבה לעניין. היא ניסתה לפצותנו בשתייה וקינוח אולם סירבנו. כמו כן, לא חויבנו על מנת הסלט והפסטה עם השערה.
 
אני לא מבינה את הוראת ההנהלה שלא לקנות מבחוץ, מעבר לכביש, מוצר שחסר. נראה לי עדיף תפריט מלא ולקוח מרוצה ולא ברדק שכזה.
 
יקח לנו זמן עד שנשוב לשם.