פורום ביקורת מסעדות
נושא: Stellar  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/10/2016 | 22:42
18
741
היום היה הערב הפנוי היחיד שלי השבוע ולכן הצעתי לבחור שנעשה דייט, הוא מצידו החליט להפתיע אותי ולקחת אותי ל Stellar - בר חדש מבית הפונדק דה לוקס. הבר החדש נמצא בעולי ציון 7, ממש בצמוד לפונדק. כל כך צמוד שהשולחנות מחוץ לבר שייכים לפונק עצמו.
 
אתחיל מהשורה התחתונה - המקום מצוין. אבל, וזה אבל עצום - אנחנו לא נחזור. הסיבה לכך היא לא השירות שהיה נהדר, או היין הנפלא או האוכל המצויין. הסיבה היא פשוטה מכך, המקום מעודד עישון. בכל פינה על הבר ועל כל שולחן יש מאפרה. המקום עצמו סגור ובזמן שהותנו שם עישנו. אז אמנם יש אוורור אבל מבחינתנו לא רק שזה לא מספיק, זה גם מצליח לבטל את כל הדברים הנפלאים שמסביב.
 
ובפירוט:
הגענו לקראת השעה שמונה והיינו הראשונים במקום, כשעזבנו לקראת 21:30 התחיל להתמלא. הברמן והבחור שמבשל מקסימים, ענו לכל השאלות והיו זמינים להמלצות.
 
שתינו יינות בכוסות, התחלנו מאותו היין והמשכנו לשני יינות שונים, את כולם קיבלנו לטעום לפני וההמלצות קלעו לטעמים של כל אחד מאיתנו. היינות הם יבוא של הג'יאקונדות. היין הראשון ששתינו היה בלנד שכלל בתוכו סירה וגרנש, את הזן של היין השני ששתיתי אני פחות זוכרת.
 
מבחינת האוכל:
סלט תפו"א עם הרינג ושמנת חמוצה - הוא כלל גם סלרי, צלפים, פטרוזיליה ושעועית ירוקה. הוא היה מצוין, המרכיבים השתלבו נפלא ובכלל, אני חולת הרינג אז זה לא היה מסובך לרצות אותי.
 
גרילד צ'יז עם ברי, בייקון טלה שהם מייצרים ותאנים מיובשות. סנדוויץ' נהדר, עשיר, מוגש רותח עם סלט של אורוגולה וצנוניות בצד. ההערה היחידה שלי היא שהרוטב של הסלט צריך להיות לימוני יותר.
 
המשכנו עם סלט הדרים ושומר. השומר נפרס דק, אולי במנדולינה ואולי בפורס הנקניקים שיש להם על הבר. הוא הוגש עם פלחי אשכולויות אדומות ורגילות, עלי פטרוזיליה ובזיליקום והיה מרענן ובדיוק במקום.
 
סיימנו על סנדוויץ' קורנדביף חם שכלל מצע נדיב של חרדל חרפרף, כרוב כבוש ומלפפונים. הכל בתוך לחם קסטן שהיה המתאים ביותר לכבודה שכזו. הבחור נהנה מהמנה פחות כיוון שהוא לא חובב חרדל, אני נהניתי יותר. לצד המנה הוגש אותו סלטון שהוגש ליד הגרילד צ'יז.
 
יחד עם שני צ'ייסרים שקיבלנו על חשבון הבית, הכל ביחד יצא 417.
 
כאמור, המקום היה יכול להיות המקום הזה ששווה לנסוע בשבילו, לו רק לא היו מעשנים בתוך המקום, אבל העובדה שמעשנים פשוט ביטלה את כל הטוב שבו. כנראה שנסתפק במקומות שנמצאים ליד הבית ומכבדים את החוק בנוגע לעישון.