פורום ביקורת מסעדות
נושא: טוטומה, בשבוע שעבר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/11/2016 | 08:14
5
496
שלישי בערב,  הזמנתי מקום מראש ל- 5 אנשים.  ישבנו במרפסת הסגורה,  קצת צפוף.

הזמנו כמה מנות ראשונות  וחלקנו אותן -
צ'יפס פלאנטיין  עם סלסה ושעועית שחורה-  המלצרית אמרה שאין פלאנטיין היום (למרות שהוא הופיע אח"כ כתוספת למנות העיקריות...  מוזר)  אז קיבלנו קוביות צ'יפס יוקה במקום.  זה היה חביב אבל הכמות היתה מועטה מאוד (בערך רבע קערית לא גדולה),  ולא שווה את המחיר (35 ש"ח).  אולי אם היה פלאנטיין הייתי ממליצה.
אמפנדס במלית גבינה-  מצויינים,  פריכים ונהדרים.
קצ'אפה-  מעיין פאנקייק תירס ממולא בגבינה,  שילוב מהמם  של מתקתקות  התירס ומליחות הגבינה, כולנו התאהבנו במנה ואני בהחלט הולכת לנסות ולשחזר בבית !!
טיראדיטו וסביצ'ה -  נאכלו בהנאה רבה ע"י  אוכלי הדגים.

למנות העיקריות נאכלו  אסאדו נגרו (מנה בצלחת עם אורז,  ומנה אחת בארפה),  פאבג'ון בארפה  ואני התלבטתי  בין המנה הצמחונית  לטבעונית.  באותו יום היה ספיישל של המבורגר טבעוני שמוגש בארפה עם טחינה.  ביקשתי לקבל אותו בארפה אבל כמו שהם מגישים את ההמבורגר הרגיל שלהם (לא באתי לפה כדי לאכול טחינה...  רציתי לנסות את הרטבים המיוחדים שלהם).  בהתחלה הטבח לא הסכים  לשנות את המנה,  אולם לאחר שהמלצרית המקסימה התווכחה איתו (ראינו  כי המטבח פתוח),  הוא הסכים וקיבלתי מנה נהדרת ממש-  הארפה היתה פריכה מבחוץ,  הגבינה המותכת נתנה רכות,  ההמבורגר הטבעוני היה נפלא ורוטב טוטומה היה מושלם.  אחת המנות הטובות שאכלתי בזמן האחרון.

היו גם הרבה בירות וקוקטייל אחד שפחות אהבתי אבל לא רציתי להחליף  למרות שהציעו  בנדיבות,  וסבב צ'ייסרים של רום בייתי כיוון שחגגנו יום הולדת מיוחד לאחד מאיתנו.

סיכום-  המקום פשוט בעיצוב,  השירות מקסים ונחמד וידעני,  והאוכל טעים ומיוחד.  בהחלט נחזור,  יש תחושה שלא מיצינו את התפריט  והאוכל שם הוא מהסוג המנחם שאני מאוד אוהבת.
גו דליה !