פורום ביקורת מסעדות
נושא: מנטה ריי - ארוחת בוקר בשישי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/11/2016 | 15:57
236
הזמנתי מקום שבוע וחצי לפני וגם אז לא התחייבו על מקום בקו ראשון לים, כשהגענו קיבלנו מקום בקו ראשון לים וכבר הרגשתי וייב טוב במקום ...
 
המקום די גדול וכולו מוזמן (איתנו הגיעו זוג שרצו לשבת ולא עשו הזמנה), חייב לציין שהמקום עובד ממש טוב בשישי בבוקר, אני רגיל לראות מקומות מלאים בת"א אבל פה מדובר על הרבה מקומות ישיבה.
 
אחרי שהזמנו קיבלנו סלסלת לחמים נחמדה עם כמה סוגי לחמים\לחמניות\מאפה, אני הזמנתי אגז בנדיקט (2 ביצים עלומות על פרוסה של חלת בריוש עם רוטב הולנדייז), המנה עצמה טעימה מאוד, אין הרבה רוטב והביצים עשויות מושלם אבל לדעתי המנה קטנה מדי, 2 ביצים מונחות על פרוסה אחת... לי אישית זה היה בסדר כי אכלתי לא מעט לחמים עם המטבלים שהגיעו לזוגתי עם ארוחת הבוקר אבל מי שרוצה להסתפק רק במנה הזאת לדעתי לא ישבע ממנה...
 
כפי שציינתי זוגתי הזמינה ארוחת בוקר סטנדרטית (חביתת חלבונים - מטעמי תקופת אימונים מסוימת) ואני נהניתי מהמטבלים: סוג של גבינה בולגרית\מותכת שמגיעה בצורת מריחה, ריבה, שערות חלווה, פטה ועוד איזה מטבל או שניים שאני לא זוכר.
 
ראיתי בשולחן ליד פנקייק שנראה משגע ומעין קרם ברולה שנראה מהמם(מגיע בכמה חתיכות קטנות עם ביסקוויט קטן לכל חתיכה) אבל כבר הייתי מלא, בו במקום הזמנתי מקום לשישי הבא בכדי לטעום גם את אלה .
 
סה"כ אווירה נעימה (נראה שגם בפנים האווירה כיפית), שירות מצוין ואוכל מוקפד וטעים...