פורום ביקורת מסעדות
נושא: לילוש בכיכר מסריק בת"א  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/11/2016 | 12:49
7
551


לצערי מדובר בדיס-המלצה.

אתמול בערב הלכתי עם שתי חברות ללילוש בכיכר מסריק.

לי יצא בעבר להיות שם פעם אחת עם קבוצה של אנשים והיה מאוד טעים ונעים, גם אחת החברות שהיו איתי הייתה שם כמה פעמים ומאוד נהנתה ולכן ציפינו מאוד להגיע לשם, לצערי הייתה חוויה מאכזבת, לא נעימה ולא טעימה.
האוכל עצמו היה לא טעים והשירות היה מזעזע (מעבר לשירות הכביכול 'סנובי' תל אביבי שיש לפעמים ).

זה התחיל בזה שהתיישבו ליד שולחן שבדיוק קמו אנשים ממנו, המלצרית באה מהר לקחת את הטיפ אבל לא ניקתה את השולחן ולא פנתה אותו, למשל בקבוק שהיה על השולחן מהאנשים שישבו שם לפנינו נשאר על השולחן כל הערב.
כל פעם שהיינו צריכות את המלצרית (או שירות בכלל) לקח הרבה זמן להשיג את תשומת הלב שלהם ואז עוד דקות ארוכות עד שהועילו בטובם לבוא (הגענו בסביבות 18:30 המקום היה ריק ורק כשעזבנו לאחר כשעה וקצת התחיל להתמלא), לא תמיד ידעו לענות על השאלות ששאלנו, המוזיקה הייתה חזקה ברמה שאי אפשר היה לדבר או לשמוע את המלצרית, ביקשנו להנמיך אמרו לנו שינמיכו אבל בפועל לא עשו זאת (אני אוהבת מוזיקה חזקה ותמיד מאלו שמעירים להם על מוזיקה חזקה אבל אפילו לי זה הפריע).

בגזרת האוכל היה מאכזב מאוד!
מנה ראשונה הזמנו סלסלת לחם עם חמאה , הדבר היחיד שהיה טעים מכל מה שהזמנו.
הזמנו 3 מנות עקריות:
• קז'רמאל – (שילוב של סופלה ופשטידה, עם המון ברוקולי, תרד וגבינות, מוגש לצד סלט), על הדף נשמע טעים אבל הגיע פושר, הרגיש כאילו הכינו פשטידה בבית חתכו את הפינה (ראו ממש איפה הפינה המעוגל של התבנית) וחיממו במיקרו והגישו, מבחינת טעם היה סביר ולא מעבר לזה. המנה הייתה פושרת בקושי שמו את הפינה של הפשטידה בצלחת ומלא סלט עם רוטב בחצי השני של הצלחת, ההגשה והמנה עצמה הרגישו כמו סתם ארוחה פשוטה שהכינו בבית במהירות .
• פסטה דה פסקדו – (סלמון מעושן, חמאה, בצל, צלפים, פרמזן, נגיעות שמנת ופטרוזיליה), המנה הגיעה קרה, פסטה הרגישה ישנה, חצי מהדברים שהיו כתובים לא היו בה (בצל, צלפים, שמנת, פרמזן), במקום היה מעל רוטב חום שהמלצרים לא ידעו להגיד מה הוא ובסוף מישהו אמר שזה בלסמי שהיה ממש לא קשור למנה ושלא אמור להיות לפי התפריט, לא הצלחנו לאכול את המנה הזאת והחזרנו אותה בלי להחליף אפילו.
• לוקה טוני – (שרימפס בחמאה, שום ויין לבן, טרטורה, גבינת שמנת, אורוגולה), על פניו מנה פשוטה שאמורה להיות טעימה , היא הייתה אכילה, אבל העמיסו יותר מידי ממרח שמנת והשתמשו בשמנת עם טעם מאוד דומיננטי שהשתלט על כל הטעמים  של שאר הדברים שכבר לא היו מורגשים בכלל והוציא את כל החשק להמשיך לאכול, אכלנו חצי סנדוויץ ומהחצי השני הוצאנו את השרימפס ואכלנו רק אותו.

הרבה דברים ששאלנו לגביהם ורצינו להזמין לא היו.
בסוף חשבנו לקחת קינוח, אמרנו אולי בגזרה הזאת תהיה הצלחה.
קראנו למלצרית וביקשנו להזמין עוגת תפוח, היא אמרה שאין, שאלנו אותה מה היא ממליצה במקום ואמרנו עוד שני דברים שהתלבטנו לגביהם, המלצרית פשוט התעלמה והלכה.
בשלב הזה התייאשנו והזמנו חשבון, אפילו טייקאוואי שרצינו לעשות לחבר אחר החלטנו לא לעשות.
כשהגיע החשבון הורידו לנו את מנת הפסטה שהחזרנו, שילמנו ואני חושבת שזאת הייתה הפעם השנייה בחיים שלי שעזבתי מקום והשארתי פחות מ10 אחוז טיפ למלצרים.

הייתה חוויה מאכזבת ומאוד מבאסת, במיוחד שזה היה מקום שמאוד ציפינו לחזור אליו ושהיו לנו ממנו חוויות טובות.

מקווה שהמסעדה הבאה תהיה יותר הצלחה ואוכל לכתוב המלצה .

המשך יום מקסים