פורום ביקורת מסעדות
נושא: יהלומה בנמל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/11/2016 | 02:36
2
431
הזדמנו היום לנמל למסאז' אז חיפשנו ארוחת צהריים הולמת. מסתבר שקיטשן מרקט, הבחירה הקלה, סגורים בימי ראשון בצהריים. ירדנו למטה והתיישבנו ביהלומה. מנהל המשמרת ניגש אלינו די מהר והזמנו 2 מנות שביקשנו שיגיעו כראשונה וכעיקרית: סלט שרי (56 ש"ח) עם רוקט, אבוקדו, פול ירוק, מוצרלה באפאלו ועגבניות מנומרות וסלוקי (62 ש"ח): ניוקי סלקים עם ארטישוק, תרד, בזיליקום ואגוזי לוז. שאלנו אם יש עסקיות או תפריט צהריים מוזל ונעינו שזה תפריט הצהריים (שתכלס זה אותו התפריט של הערב). נענינו בשלילה גם לגבי הנחה על היינות, ובסוף הזמנו שתי כוסות שאבלי שתומחרו ב-45 ש"ח לכוס. תהינו גם אם מגיע לחם, גם לגבי השאלה הזאת נענינו בשלילה, ובסוף הזמנו גם לחם (16 ש"ח).
 
 
ראשון הגיע לחם מחמצת שהוגש לצד טחינה. בהמשך הגיעו שתי המנות למרות שביקשנו בפרוש להתחיל עם הסלט. ניסינו לקרוא למלצרית היחידה שהייתה שכל הזמן הזה עדיין לא ניגשה לשולחן שלנו ואמרנו לה שביקשנו להתחיל עם הסלט כי אנחנו אוכלות די לאט. היא לקחה את המנה של הניוקי ונשנשנו בינתיים את הסלט. בהמשך היא פנתה אלינו וסיכמנו שפשוט נגיד לה כשנרצה את הניוקי, ואחרי משהו כמו חצי שעה ביקשנו אותו.
 
 
הניוקי הגיע די מהר ונראה באופן חשוד כמו המנה שהגיעה אלינו לפני חצי שעה, אבל הבעיה הייתה שהוא הגיע קר. מה שמוזר היה שהארטישוקים והתרד שהיו במרכז הצלחת היו חמים מאוד וגם הצלחת, והניוקי עצמם שהיו בשולי הצלחת הגיעו פושרים עד קרים. בקיצור, נראה שפשוט לקחו את המנה שלנו וחיממה אותה במיקרו. קראתי למלצרית מספר פעמים עד שהיא שמה לב וברגע שראתה שזו אני, עוד לפני שפציתי פה, ענתה: "זו לא המנה שלכן, זו חדשה". אל תדאגי, לא באתי כדי להתלונן אלא ליהנות. היא לקחה את המנה ו-10 דקות אחר-כך חזרה המנה בדיוק באותו מצב: ניוקי קרים וכבר לא ממש טריים, צלחת רותחת במרכז. איזה כיף. אכלנו את חלקה ושמנו אותה בצד עם כוסות היין הריקות. כמובן שהמלצרית לא באה לשאול לטעמנו או להציע עוד יין (ורצינו, אבל כאמור היא כנראה ניסתה מאוד לדמיין שאנחנו לא שם). בסוף תפסנו את הברמן (הוא הסתובב בין השולחנות ועזר למלצרית) שהוא היחיד שהיה נחמד, ענייני וגם שם לב למה שקורה מסביב וביקשנו קפה, וגם שאלנו לגבי החימום של הניוקי. הוא אמר שבדק ושאין שום סיכוי שהם חוממו במיקרו. בסוף ביקשנו חשבון שעמד על 233 ש"ח. שקלתי לגבי הטיפ אבל רק בשביל התקווה שאולי הברמן גם מקבל מהטיפ הזה, השארנו 12%. כמובן שהמלצרית לא ניגשה לקחת את החשבון בשום שלב או להביא לנו עודף, לא שבכלל כבר ציפיתי. (: