פורום ביקורת מסעדות
נושא: אסף דוקטור מתארח ב-M25 בשוק הכרמל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/11/2016 | 19:34
11
501
ארוחה שהייתה ב-09/11. היינו ארבעה וישבנו בחצר הפנימית. המסעדה הייתה מלאה גם בשעה 21:30. לצד התפריט הרגיל של קסטנבוים, בורוביץ ושות' (מיטמרקט) הוגש תפריט ספיישל של מנות של אסף דוקטור מדוק והאחים. 
 
המנות שחלקנו:

לשון בקר. 38 ש"ח. מנה רגילה של 25M. זו בקלות אחת ממנות הלשון הכי מענגות שיש במחוזותינו. בשר איכותי שנמס בפה עם אחלה חזרת ואחלה חרדל שמגיעים בצד ועושים את העבודה. גם אלה שלראשונה טעמו לשון אהבו מאד.
 
סלט ירוקים נאים, טרטר כף, זעתר ולימון. מנה ממטבחו של אסף דוקטור. 38 ש"ח. מנה נהדרת. סלט ירוקים מרענן ולימוני עם טרטר פשוט נהדר. מנה ששופעת טריות ורעננות בדיוק כמו שאפשר לקוות לקבל במסעדת שוק.
 
מלפוף ממולא פריקי, בשר עגל, רכז רימונים, עשבים ויוגורט. עוד מנה של הדוקטור. 44 ש"ח. עוד מנה פשוט מצוינת. טעים טעים. תיבול מעולה.
 
מוח עגל. מנה נוספת של 25M. עלותה 38 ש"ח. אני מת על מוח וציפיתי לגדולות ונצורות מהמוח של 25M. לצערי הוא היה די בינוני וסתמי. המוח היה רך ונימוח וברור שבושל כמו שצריך, אבל הוא היה די אנמי בטעמיו. רסק העגבניות שליווה את המוח היה פשוט וטוב למדי אבל גם הוא יכול להיות מעניין יותר. בקיצור - אפשר יותר.
 
בתפריט ספיישל מדוק חייבים כמובן את מנת הדגל: הקולרבי האפוי בפחם עם גבינת המאירי, טימין צעיר ופרג. 33 ש"ח. אין מה לומר. מנת ירק מעולה. מנה שעושה חסד עם ירק לא מעניין במיוחד (קולרבי) ועם גבינה אוברייטד (בעיניי) - המאירי. הרוטב שלה פשוט מענג.
 
העראיס המפורסם של 25M שכהרגלו היה טעים מאד. אחלה חטיף. 48 ש"ח. הגיע יחד עם סלט העגבניות והטחינה המוצלח.
 
מנה נוספת מהתפריט המיוחד: קציצות בקר בתבשיל תרד טורקי, הל ולימון. 54 ש"ח. עוד מנה שמדגימה היטב את היד המעולה של אסף דוקטור בכל מה שקשור לתיבול. מנה פשוטה שתובלה מושלם. 

אחרי שסיימנו את הנ"ל החלטנו להתחזר ולהזמין עוד מנה ממנות הדגל של 25M - שווארמת המעושנים. 58 ש"ח. אכלתי אותה כבר פעמיים בעבר והיא הייתה טובה מאד. הפעם הזו היא הייתה אפילו טובה יותר. פשוט מענגת. השווארמה הכי טובה שיצא לי לאכול בתקופה האחרונה.
 
יחד עם כוס יין לכל אחד (יין זול יחסית - 20 ומשהו עד 30 ומשהו ש"ח לכוס) שילמנו משהו כמו 427 ש"ח (פלוס מינוס) משתלמים ביותר ויצאנו מפוצצים. היה פשוט אחלה ערב. חוץ ממנה אחת בינונית, שאר המנות היו מצוינות פלוס. בקיצור - לכו ל-25M, לכו לדוק ולאחים, ולא תצטערו, וכשיש ארוחה משותפת נוספת - רוצו.