פורום ביקורת מסעדות
נושא: בנדיקט בצומת בילו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/11/2016 | 13:54
2
336
בנדיקט בצומת בילו

התקשרתי באותו יום כדי לשאול אם יש צורך להזמין מקום לערב (חמישי) ואמרו שלא. התעקשתי בכ"ז ואמרתי שאם נאחר מעט זה בגלל שאנחנו לא מהסביבה ואנחנו מחפשים. נעניתי ב"בסדר".

בנוסף לחיפושים היו עומסי תנועה כיאה לחמישי בערב.

כשהגעתי (באיחור של 13 דק'), המקום היה מלא, המארחת עשתה פרצוף וציינה ששומרים רק 10 דק' (לא צויין במהלך ההזמנה והגישה סתם עשתה לא נעים) ולקחה אותי לשולחן השמור שלנו.

שולחן זוגי קטן וצמוד כ"כ לשולחנות הזוגיים שמצידיו שנאלצנו לשמוע משני צידינו על מעללי שאר הסועדים (וסביר להניח שהם על שלנו).

מהראשונות ("צלחות קטנות") הוזמנו:
 
פטריות פורטבלו מושרות בשמ"ז, שום וטימין, צרובות על הגריל עם גבינת עיזים וויניגרט בלסמי (24) ורושטי – לביבות תפו"א על שמנת חמוצה (19). הגיעו 3(!) פטריות בגודל בינוני מינוס, אומנם טעימות מאוד אבל 3?! ושלוש "דיסקיות" תפו"א מגוררים ומטוגנים שהיו שמנוניים וסתמיים. 

בנוסף קיבלנו סלסלת לחמים שכמעט ולא נגענו בה כי השארנו מקום לעיקריות. מה שטעמנו מצא חם בעינינו מאוד!

לעיקריות לקחנו:
 
אגז בדיקט (69) עם מיקס של האם ובייקון -  2 ביצים עלומות (הסקתי כבר לפני זמן מה שזה אופן הכנת הביצה הכי אהוב עליי ) על בריוש קלוי ורוטב הולנדייז שהגיע עם סלטון  אישי (שהורכב בעיקר מחסה והיה מרענן וטעים). לשתייה בחרתי משקה מימוזה אמרטו שהיה כלול במחיר אך הוא לא מצא חן בעיניי והוא הוחלף לקולה זירו.

חברתי(הצמחונית) לקחה ברקפסט טאקו – 3 טורטיות עם איולי צ'יפטולה, פריחולס, ביצה מקושקשת עם פטריות ובצל צמחונית), רוטב חלפיניו ליים וסלסת עגבניות, מוגש עם קלח תירס צרוב על הגריל וגוואקומולי – המנה הייתה אסתטית, טעימה, קצת קשה לאחיזה בגלל נטייה לפירוק, יכלה להיות חריפה יותר.
 
קינחנו בהפוך + פנקייקס בננות עם חלב ממותק וקוקוס קלוי בליווי סלט פירות (43) – 3 פנקייקים גדולים, תפוחים וזהובים, בערימה מפתה, עם רוטב טעים. היינו צריכים לקחת את המנה הקטנה. סלט הפירות נותר כפי שהגיע, לא שייך לכלום, בקערית נפרדת, נראה עייף, חתוך מזמן ולא מפתה בעליל. לא נגענו בו.
 
מתי יפתחו סניף גם בבאר שבע !