פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית שבת בקוואטרו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/11/2016 | 19:03
2
2089
כבר הרבה זמן שאני זוממת על המקום ובשבת האחרונה הזדמן לנו להיות בקרבת מקום אז זרמנו לקוואטרו.
גם הדיווח של Gרר שפורסם פה לא מזמן בהחלט משך אותנו לשם.
 
מילה קטנה על העיצוב - בשבת בצהריים לא הרגיש לי בומבסטי בכלל אפילו די מינימליסטי.
 
לא היה להם רביולי עגבניות צלויות אז אני לקחתי פסטה פלפל - לינגוויני חלמונים, פלפל שחור, עגבניה סחוטה חלמון כבוש וענן פרמזן. 
כל התיאור המפוצץ הזה בא לתאר פסטה עם פלפל שחור, חלמון זרעי עגבניות וקצת פרמזן מלמעלה... אני מודה ומתוודה שלא הבנתי את המנה הזו בכלל. מבחינתי המנה החלשה בארוחה.
ממול נלקח טורטליני כמהין - דוקסל פטריות גבינת פרופוזולה וקרם עגבניות מעושנות. מן הסתם מנה מאוד "כמהינית". לנו הייתה מאוד טעימה ופותחת תאבון, כמו שראשונה צריכה להיות.
 
לעיקרית התלבטתי בין טורטליני לחי עגל - קרם שורשים, רוטב יין אדום, אפונת גינה, צימוקי שרי וגילופי פרמזן למנת דג. בהמלצת המלצר לקחתי את הטורטליני אבל בדיעבד הייתי צריכה ללכת על הדג. המנה הייתה לי מלוחה מידי, והאמת שלא כל כך הצלחתי להבין את הקשר לאפונה. עוד מנה שלא כל כך התחברה לי. השילוב של פסטה לראשונה ופסטה לעיקרית היה קצת טו מאץ'.
ממול נלקח שניצל עגל בליווי איולי צלפים והיה מצוין. מנה גדולה וטעימה.
 
לסיום לקחנו את הקינוח גינה וזה היה הקינוח הראשון אי פעם שמקבל אצלי את הציון מושלם. קינוח מעניין ומיוחד שמצד אחד מפתיע במרקמים ומצד שני משלב מגוון טעמים. הוא לא היה מתוק מידי וזו נקודה אדירה לזכות מי שהכין אותו, קל מאוד ליפול למלכודת המתוק.
 
השירות היה מצוין לאורך כל הארוחה. כמה רמות מעל כולם.
 
לסיכום - הפעם די התאכזבתי מהמנות שבחרתי (וזה בדרך כלל הפוך ). אני חושבת שהתפריט - בעיקר של הראשונות לא מגוון מספיק ושזו טעות להציע ראשונה שכל מהותה היא פסטה. אני חושבת שאם הייתי בוחרת מנות אחרות הייתי נהנית הרבה יותר, אולי נחזור מתישהו לחוויה מתקנת.
בינתיים, אצלי מסה לא זזה מהמקום הראשון, גם לא על ידי אחותה הקטנה