פורום ביקורת מסעדות
נושא: ארוחות בוקר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/12/2016 | 14:42
9
459
ישנו במלון דירות נהדר ב Mitte לא רחוק משוק הקשר ומרחק הליכה קצר מהאלכסנדרפלאץ. כיוון שמדובר במלון דירות הוא לא כלל ארוחות בוקר ולכן היינו צריכים לקחת בחשבון גם את אלו. היו לנו 3 בקרים לנצל לארוחות בוקר והחלטנו לבדוק שלושה מקומות שונים.
 
Strandbad Mitte - בית קפה די נחבא אל הכלים. נמצא ברחוב ללא מוצא קטן. המקום עצמו מעוצב בחמימות והשירות יעיל. יש מגוון של ארוחות בוקר מעניינות שאמנם מגיעות ללא ביצים אבל בהחלט עשירות ויכולות להשביע. למי שרוצה, ניתן להרכיב גם ארוחת בוקר לבד. שניים מאיתנו אף הזמינו ארוחת בוקר של גבינות מהרשימה והוסיפו לה שתי מנות ביצים. 
אני לקחתי ארוחת בוקר לקס & קרב - הרבה מאוד סלמון כבוש מצוין, סלט שהם הגדירו כסרטנים אבל המרקם היה כמו crayfish, גבינת שמנת לימון ועשבי תיבול וירקות חתוכים עם מעט וינגרט עדין.
מולי נאכלה ארוחת בוקר שמזכירה את ארוחות הבוקר של בוקרים - ביצה מקושקשת, נקניקיות, בייקון, שעועית לבנה ברוטב אדום.
יחד עם קפה לכולם ומיץ תפוזים סחוט במקום לשלושה מאיתנו, החשבון הסתכם בכ 60 יורו. כלומר כשישים שקלים לאדם. מחיר מאוד דומה למחירי ארוחות הבוקר בארץ.
 
Zeit Fur brot - הנפילה היחידה שלנו בטיול. מדובר ברשת של מאפיות שמקבלת ביקורות מצויינות בכל מקום. כיוון שמיהרנו לסיור שנקבע מראש לקחנו סנדוויצ'ים ומאפים לדרך. המטבח במקום פתוח וניתן לראות את העובדים אופים - הסנדוויצים שהיו עשויים מלחם מחמצת דגנים היו לחים מאוד, קרים ולא מזמינים. המאפים היו חביבים בלבד. 
 
Father Carpenter Coffee Brewers - בעיני ארוחת הבוקר המנצחת. בית קפה היפסטרי למדי שנמצא בחצר פנימית של בניין שכנראה בעבר היה מיועד למגורים והיום משמש לחנויות ומשרדים.הקפה הוא אחד המצויינים ששתינו בברלין. אני והבחור חלקנו שתי ארוחות בוקר - גרילד צ'יז עם שתי גבינות לבחירה (בחרתי פרובלון ומנצ'גו. הייתה גם גבינה מקומית וכן רוקפור). המנה מגיעה עם ריבת צ'ילי מעולה ואיולי נחמד.
ארוחת הבוקר השנייה הייתה ביצים עלומות על סלמון ובריוש ברוטב הולנדז, עשירה ומושחתת כמו שארוחה כזו צריכה להיות.
קינחנו עם חתיכה של לחם בננה מהתצוגה שלהם שהיה דחוס, מתוק, בטעם בננה וכמו שצריך להיות.
 
לארבע ארוחות בוקר, 5 קפה ושתי פרוסות לחם בננה כחמישים יורו. כלומר כחמישים שקלים לאדם - ארוחה משתלמת וגם טעימה מאוד.