פורום ביקורת מסעדות
נושא: ג'פניקה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 21/12/2016 | 14:46
3
189
https://www.japanika.net/%D7%AA%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%98/?menu=773
 
היה זה הביקור הראשון שלי ברשת "ג'פניקה".
סניף באר שבע ממוקם בבניין של "גרנד קניון" אך יש לו כניסה נפרדת, רחוקה מהכניסות לקניון ולכן אין אווירה של "מסעדה בקניון" בכלל.
 
מפאת נוחות לוגיסטית ואוכל טעים ביקרנו בסניף הזה 3 פעמים במהלך השיפוץ.
 
ביקור ראשון:
ביקשנו להושיב אותנו בשולחן פינתי ונעננו בחיוב.
השולחן היה נוח ושקט, העיצוב והתאורה נעימים.
לראשונות חלקנו -
"חמוצים יפניים" (14 ש"ח) - מנה רעננה, טעימה ולא יקרה, משהו כייפי לנשנש בזמן שמחכים לעיקריות.
"קרנצ'י צ'יקן" (כדורי עוף פריכים מוגשים עם רוטב חמוץ מתוק, 26 ש"ח) - כמות יפה מאוד של כדורים טעימים שמשתלבים טוב עם הרוטב. הבעיה שלנו הייתה שמדובר במנה מטוגנת ואנחנו נמנעים ממטוגן. אולי היינו צריכים להבין את זה מתיאור המנה. בכל מקרה, בלית ברירה המנה חוסלה, בהנאה לא מועטה.
לעיקריות -
אני לקחתי "Special Fresh Noodles" (עוף, בקר ואווז מעושן מוקפצים בטריאקי עם אטריות טריות, כרוב, גזר, פטריות טריות, נבטים, בצל לבן ובצל ירוק, 49 ש"ח) - מנה מצוינת, הטעמים עשירים, המקרמים מעניינים, כמות הבשר יפה, האיטריות עדינות מספיק בשביל לא להשתלט על טעם המנהלמרות שהמנה גדולה ומשביעה, היא לא משאירה תחושת כבדות.
הפולניה בחרה ב"פאד קפאו בקר" (52 ש"ח) ואמרה שהמנה נחמדה. טעמתי קצת והמנה הייתה יבשה למדי.
על השולחן היה תפריט תה קטן, המציע מספר טעמי תה. אני בחרתי ב"דובדבן לבן" ואילו פולניה רצתה "קקאו וג'ינג'ר". התה מגיע בקנקן ברזל יפה ובו כמות יפה של תה טעים. כל קנקן עולה 15 ש"ח ומתאים מאוד למזג אוויר החורפי.
 
בביקור השני הלכנו על שתי מנות של חמוצים, שכאמור התחבבו עלינו מאוד, ו"התחלפנו במנות". הפולניה נכנעה לשבחים שהערפתי על "Special Fresh Noodles" ואני נכנעתי לגעגועיי ל"פאד קפאו".
אני רגילה לפאד קפאו של אוימה. שם זו המנה האהובה עליי ואני חושבת בעיקר בשבילה, שוב ושוב.
בג'פניקה קיוויתי שהמנה היבשה שקיבלה הפולניה הייתה בעיה חד פעמית, טעות אנוש. מנת פאד קפאו שקיבלתי אכן לא הייתה יבשה אבל גם לא הייתה טעימה לי. ניסיתי להבין מה מפריע לי ולדעתי זה הרוטב. הרוטב של אוימה יותר עשיר ויותר מעניין בטעמיו.
את הארוחה ליוו 2 קנקני תה: לימונית ודובדבן לבן.
 
בשני הביקורים הראשונים המסעדה הייתה חצי מלאה והשירות היה מצוין. בביקור השלישי המסעדה הייתה יותר מלאה ולהרגשתינו היו חסרים מלצרים. לקח זמן עד שלקחו את ההזמנה שלנו, לקח זמן עד שהגיעו העיקריות וגם לצוד מלצר לקבלת חשבון ומסירת תשלום היה לא פשוט.
אחרי יום קשה, שלא לומר חודש קשה, אני הייתי זקוקה למשהו מוכר ומנחם אז חזרתי ל-"Special Fresh Noodles" ואילו הפולניה, שאת יצר ההרפתקנות שלה לא ירשתי, בחרה ב-"פאד תאי בקר" (אטריות אורז מוקפצות עם ביצה, כרוב, גזר, נבטים ובצל ירוק ברוטב צ'ילי וסויה מתוקה, 48 ש"ח). שתינו מאוד נהנינו מהמנות וגם מהתה.
 
לסיכום, רוב המנות טעימות, התמחור הוגן, שפע חניה (של הקניון).
מבחינתי, שלא מתחברת ל"קמפאי" כלל, זה המקום האסייאתי הטוב הראשון בבאר שבע.