פורום ביקורת מסעדות
נושא: מא פאו סניף חשמונאים החדש  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/12/2016 | 19:26
536
הסניף השני של מא פאו ההודית מנחלת בנימין. הסניף נפתח בימים האחרונים. כנראה הם ראו כי טוב והתרחבו. המסעדה יושבת ברחוב החשמונאים, בלוקיישן בו שכנה מסעדת גילי'ז שעברה מנמל תל אביב ושרדה בו רק מספר חודשים.

המסעדה החדשה גדולה בהרבה ממסעדת האם. היא צרה וארוכה וכוללת בר ושולחנות מפוזרים. המקום עצמו מושקע יותר ממסעדת האם הקטנה. על הקירות מוקרנים קליפים הודיים והמסעדה מעוצבת עם אלמנטים הודיים שונים. ישבתי על הבר בשעת צהריים. היה מפוצץ לגמרי. די מטורף. כולל לא מעט אנשים שהמתינו להזמנות אוכל. סביר שרוב הסועדים הם עובדי הסביבה.

התפריט כולל מנות של המסעדה המקורית + תפריט הרצה חדש שכולל גם מנות ימיות של דגים ופירות ים שאין במסעדה בנחלת בנימין.
אני הלכתי על המנות החדשות של פירות הים. לצערי לא הייתה עסקית כך ששילמתי 100 ש"ח על 2 מנות לא גדולות.

המנה הראשונה הייתה קלמר פקורה. טבעות קלמרי מטוגנות על מצע עלי ירק. 35 ש"ח. מנה קטנה וקמצנית למדי. טבעות קלמרי קטנות שטוגנו קצת יותר מדי וחסרו תיבול מיוחד. מנה סתמית, מאכזבת ועייפה שלא שווה את מחירה. 

למנה העיקרית הזמנתי שרימפס קארי. שרימפס ברוטב חמאה וקארי. 65 ש"ח. השרימפס עצמם היו הדבר הטוב היחיד במנה. הם היו מאיכות טובה למדי ושמרו על מוצקות ועסיסיות. הרוטב היה בינוני וחסר עומק. חמאה לא ממש הרגשתי. היו כאן 7 שרימפסים לא קטנים עם רוטב. לצדם הוגש אורז מאודה. הכי סטנדרטי ומשעמם שיש. חסר בו תיבול. הייתי משקיע קצת יותר ומוסיף אולי קצת ירקות למנה ועושה אורז קצת יותר מתובל (יש מספיק תבלינים הודיים טובים שיכולים להקפיץ אורז). בסה"כ עוד מנה לא מספיק טובה.

אני מקווה שהארוחה הזו היא רק קשיים של התחלה. את 2 הארוחות שלי במא-פאו המקורית אהבתי יותר בכל מה שקשור לטעמים עצמם. אין ספק שהמקום החדש נוח ומרווח הרבה יותר ממסעדת האם הקטנה והצפופה מדי, אבל כרגע זה עדיין לא זה.