פורום ביקורת מסעדות
נושא: טאיזו - על הבר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/12/2016 | 19:33
1
650
כרגיל בטאיזו בצהריים - המקום הומה. ישבתי על הבר. אני אוהב לשבת על הבר בטאיזו. 
 
אחרי הסיפתח הרגיל של הלחמניות המאודות המעולות הזמנתי מנה ראשונה די חדשה: טרטר דגים שכלל 3 סוגי דגים, אחד מהם סלמון. שכחתי את האחרים. נדמה לי שאחד מהם זה אינטיאס. עוד רכיבים: תפוחים מוחמצים, קארי ירוק, שאלוט, צ'ילי, טוביקו שחור. הרוטב היה חמצמץ-פיקנטי, מרענן ומעולה. המנה כולה נהדרת.

למנה עיקרית בחרתי במנה די חדשה נוספת: קורמה שוק אווז: מודש לצד אורז, עם יוגורט באפלו, בצלים מקורמלים, עלי קארי ושמנת חמוצה. מנה של 98 ש"ח שהיא גם עלות העסקית. מבחינת טעמים הכל היה שם. רוטב מצוין וחד טעמים ובשר טעים. השוק לטעמי לא הייתה מספיק עשויה. קיוויתי לבשר רך שנופל מהעצם אבל בפועל רק חלק מהבשר "נפל" מהעצם וחלקו היה עדיים מעט קשה. עוד זמן בישול היה עושה נפלאות.

לקינוח (מחוץ לעסקית) הלכתי על קינוח חדש למדי שעדיין לא אכלתי לפני כן. זה קינוח טבעוני (כן כן) שמורכב מצינור שוקולד, קרם קוקוס במספר מרקמים ורוטב שוקולד קוקוס וקפה. את הקינוח מעטרת אבקת מאצ'ה מרירה. הקינוח היפהפה עולה 52 ש"ח. המכלול היה טעים ונעים, אבל מעט מתוק מדי לטעמי. הייתי מוריד קצת כמויות סוכר מהמרכיבים השונים ומוסיף מעט אבקת מאצ'ה שנותנת איזון טוב למתיקות.

כרגיל בעסקיות בטאיזו האוכל טעים. הפעם ניסיתי מנות חדשות שבחלקן היו זקוקות לטיפה כיוונונים כדי שתהיינה מעולות. השירות על הבר היה ידידותי וטוב מאד.