פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת עוד- מלון לגאסי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/12/2016 | 23:05
659
מלון לגאסי נמצא ממש במרכז נצרת, ברחוב פאולוס השישי

המסעדה ממוקמת בסמוך ללובי המלון, כשקיר אבן ירושלמית מפריד בינה לבין לובי המלון. מעבר לדלת שלה נמצא חדר האוכל של המלון. נכון שזה מלון, אבל האווירה שם היתה נעימה ולי זה כן הרגיש כמו מסעדה ולא כמו חדר אוכל של מלון.
 
הערה לגבי חניה- חניתי בחניון המלון. למי שסועד במסעדה זה בחינם.

בתפריט יש מנות מהמטבח הגלילי,  מנות מוכרות כמועראייס, שישברק, קובנייה וכו' אבל בנוסף גם יש מנות של דגים, פירות ים (שרימפס בקדאיף למשל) ועוד.
למסעדה אין תפריטים בעברית-  רק באנגלית. לדברי המלצרית עוד לא הספיקו להכין. לא ברור לי כמה מסובך זה כבר יכול להיות
 
התחלנו בסלט פטוש (32 שקל) היה שם  פלפל בכמה צבעים, עגבניות, מלפפון, צנונית קרוטונים ביתיים. פשוט פשוט אבל טעים טעים. הכל היה מלא טעם, והתיבול של סומאק, שמן זית ולימון היה מדויק להפליא. פשוט סלט נפלא. אם הייתי מקבל סלט כזה כל יום הייתי הופך לטבעוני.
 
מנה שניה היתה לחמעג'ון (44 שקל) הבצק היה קראנצ'י, דק ומצוין. הבשר היה סביר (לדעתי בקר). היה חסר לי במנה קצת יותר תיבול, אולי עוד בצל/עשבי תיבול, אבל היוגורט שהוגש בצד הוסיף ובסך הכל זו היתה מנה טובה. 

מנה נוספת היתה עראייס (36 שקל) הגיעו 6 חצאי פיתות לא גדולים, עם רוטב יוגורט ומלפפון חמוץ. הפיתה היתה בסדר, המילוי בינוני. די חסר נוכחות. גם כאן הייתי שמח לקצת יותר תיבול (או אולי לבשר עם יותר טעם). כאן גם הוגש יוגורט אבל זה לא כל כך עזר. מנה די אנמית. חוץ מזה, אחת מהפיתות הגיעה שרופה בחלקה. לא מוציאים ככה פיתה מהמטבח.

למנה עיקרית לקחנו מנה אחת- שישברק עם קובה (כן, שוב בצק. יותר מדי בצק..) (79 שקל). הגיעה מנה נדיבה של 8 כיסוני שישברק, ו-3 קובה. יופי של מנה. הבצק היה מצוין, המילוי היה טוב, והיה שם רוטב יוגורט חם ונפלא שהייתי מוכן לטבוע בו. גם הקובה היו מעולים, לכאורה קובה רגילים, אבל בתוכם היה שכבה כתומה מתקתקה (בטטה?) ומאוד טעימה.
 
לקינוחים היו 3 אופציות בלבד- מוס שוקולד לבן, מלבי עם תאנים והיחיד שמעניין מבחינתי קרם לימון עם מרנג, אבל הייתי מפוצץ ולכן ויתרתי.  

שורה תחתונה:
הרוב היה טעים. אוכל שכיף לאכול אותו. גם את גודל המנות אני חייב לציין לטובה. המחיר ממש לא יקר והמנות מאוד נדיבות (בקלות היינו יכולים לוותר על מנה ראשונה אחת). החיסרון- הבשר לא היה מספיק נוכח בלחמעג'ון ובעראייס. יחד עם זאת, ניכר שיש כאן יד טובה במטבח, ויש עוד הרבה מנות מעניינות שלא טעמתי. אין לי ספק שאחזור.