פורום ביקורת מסעדות
נושא: להבדיל: חזרתי עכשיו מעסקית באוזריה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/01/2017 | 19:06
278
הייתי שם עם אמא וחברה שלה. העסקית שם עולה 59 ש"ח ומקבלים מנה עיקרית+מנה ראשונה קטנה. מהראשונות הזמנו רביולי סלק, דפי סלק במילוי קרם גבינת עיזים, קרפצ'ו חציל בלאדי עם סלסלת עגבניות וטחינה ואת הכרובית של אביבית שהתגלתה ככרובית ברוטב קיסר. הוספתי גם ברוסקטה עם גבינה וריבת עגבניות שרי מעבר למה שהזמנו ואמרו לי שהיא תעלה 18 ש"ח. לעיקריות הזמנו פילה דג על הפלנצ'ה עם רוטב ויארז' שהגיע גם עם תפו"א ועגבניות שרי, סופלקי פרגית בגריל עם ירקות צלויים, טחינה וסלט קטן של עגבניות ובצלים בצד ופסטה פרסקה אל אוליו עם זיתים שחורים, צלפים, בזיליקום, קונפי עגבניות שרי ופרמז'ן. הוספנו גם שתייה קלה ויין לבן של וילה אנטינורי במחיר של עסקית - 28 ש"ח.
 
די מהר הגיעו הראשונות לצד לחם דגנים עם וזיתים שהוגש עם מטבל ממכר של שמנ"ז עם שום, בלסמי ועלי גפן טחונים (שאני מניחה שיופיע כבר בארוחת שישי הקרובה אם זה תלוי באמא שלי). הלחם היה מעולה וניסיתי להפסיק לאכול ממנו, בלי הצלחה יתרה... הן גם התענגו על הכרובית ועל הרביולי. הברוסקטה עצמה הייתה מפתיעה כי מעל הוגשו עגבניות שרי שנראו צלויות, אבל בפועל ממש היה להן טעם ריבתי. בהמשך ביקשתי כוס מים עם קרח שהגיעה אחרי שנייה וחצי מלאה בקרח. הללויה(:
 
כמה דקות אחרי שפונו לנו הראשונות הגיעו העיקריות. החברה שאכלה את הדג קיבלה מנה יחסית קטנה אבל התענגה עליה ואמרה שהרוטב מושלם (היא אחר-כך ניגבה אותו עם עוד לחם שביקשנו). אני קיבלתי פסטה טרייה, קלילה, עם טעמים קצת מלוחים במידה של הצלפים השמנמנים שהיו במנה ושל הזיתים. שעתיים לפני זה אכלתי בולונז (טבעוני שאני הכנתי. איפה פרוטגוניסט?) ובכל זאת סיימתי כמעט את כולה, ואמא שלי קיבלה את מנת הפרגית שישבה עם עגבניות, בצלים, פטרוזיליה, טחינה ופיתה ביתית שנראתה ממש נהדר. היא התענגה על המנה ולא הפסיקה להגיד לי תודה על זה שהבאתי אותה לשם.
 
הן קצת מיהרו ללכת אז הזמנו את אחד משני הקינוחים היחידים שיכלנו כי סגרו את המטבח (רק שמשום מה לא הודיעו לנו על זה. מוזר). האופציה הייתה קרם ברולה סמי פרדו או טרמיסו. הלכתי על טרמיסו ובמקביל ביקשתי את החשבון כי ציינתי שהן ממהרות. הכל הגיע די מהר ולשמחתי הן אפילו הספיקו לנשנש מהטרמיסו לפני שהלכו. הוא היה קצת מריר מדי לטעמי אבל גדול ונדיב ושלושתנו לא סיימנו אפילו חצי ממנו. כשהגיע החשבון הוא עמד על 297 ש"ח; תמיד מבאס אותי שאתה איכשהו מצפה למשהו בגובה העסקית, אבל אז מגלה שאמנם העסקית עולה 59 ש"ח, אבל קינוח עולה 38 (ועכשיו אני נזכרת שמישהו גם העיר על זה באחת הביקורות על אוזריה) ואיכשהו עם השתייה מגיעים כמעט ל-300 ש"ח. אבל מילא; היה כיף, הן נהנו בטרוף והתענגו על כל ביס (זו הסיבה לכך שאין תמונות; הכל נגמר מהר מדי) והשירות היה מצוין.