פורום ביקורת מסעדות
נושא: קאב קם - החדשה של אנשי בית תאילנדי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/01/2017 | 07:08
9
783
לא ממש ביקורת, יותר ביקור התרשמות, ואם יהיה ביקוש אעלה תפריט (זמני) בסופ"ש. 
ביקור בהרצה, ונדמה לי שהשאלה הכי מעניינת היא "מה ההבדל".
.
נגיע לאוכל בסוף. בראש ובראשונה, המקום הוא ס-ק-ס-י. 70-80 מקומות ישיבה, באר שנמתח לאורך רוב המסעדה, עיצוב שמצליח להיות הכלאה בין קלאסי למודרני, תאורה נעימה ורכה, מוסיקה לא חלשה אבל לא מעיקה ומאוד נוכחת, שמהווה חלק מהאווירה. נכון, כמעט כל מקום שאני מכיר מנסה לקלוע לשילוב הזה, אבל פה זה מצליח.
.
אוכל. המטרה שסימנו לעצמם האנשים שמנהלים את המקום היא שלמרות הכל, זה לא יהיה יותר יקר. בדרינקים אני לא יודע, אבל לא הבחנתי במחירים חריגים לפה או לשם. האוכל, לעומת זאת, דומה ושונה אבל די זהה במחירים. המנות לא גדולות  במיוחד- הרעיון הוא לאכול לאט ולחלוק, בניגוד מסויים לבית תאילנדי שם האוכל מוגש בשיטה המסורתית - ביחד. התיבול דומה למה שמוכר לנו מתאילנד ובכלל, אבל השילובים בהחלט חדשים, בחלקם הגדול. קלמרים בגריל (חידוש - אין גריל בבית תאילנדי) ממולאים בעוף קצוץ, לברק בהקפצה קלה עם המון למון גראס, קשיו ובוטנים, מנה מהממת של פירות ים עם עלים ירוקים בניחוח אניסי משהו - דומה, אבל שונה ולא משועתק. שילמנו על 5 מנות משהו כמו 320 ש"ח (לפני הנחת הרצה), ויצאנו מלאים ומסופקים.
.
סיכום שלי - בהחלט גירסה אחרת, צעירה ורעננה של מקום שאני מאוד אוהב, עם דגש ברור על חווית בילוי כוללת, שזה הכי טרנדי בעולם האירוח בשנים האחרונות. הימור שלי, עם כל ההטיות וחיבתי לסגנון בכלל ולאנשים הספציפיים בפרט - גילוי נאות אם תרצו -
זה יהיה להיט.