פורום ביקורת מסעדות
נושא: חוב משבוע שעבר - תענוג מושחת בבר א וין  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/02/2017 | 18:43
1
365
בר א וין - בר האוכל והיין של עינב אזגורי. פעם ראשונה שלי שם.
זה היה ביום חמישי שעבר. היינו שניים וישבנו על הבר (שעה 19:30).
 
המנות שנאכלו:
טרטר דג ים (מחיר משתנה לפי הדג). הטרטר של היום היה טרטר אינטיאס שעלה 62 ש"ח. הוגש על מצע של אחו בלנקו. מנה מרעננת ונהדרת. 
 
קממבר צלויה עם ריבה פיקנטית. 45 ש"ח. הריבה כאן הייתה ריבת עגבניות שרי שהייתה יותר מתוקה מפיקנטית. היא הייתה אפילו מתוקה מדי אבל השילוב שלה עם הקממבר העדינה והטעימה היה מעולה. אגוזי הלוז הוסיפו מרקם וקראנץ'. תענוג.
 
קרוקטים לחי עגל וחמוצי הבית. עלו 37 ש"ח. שני קרוקטים של בשר לחי עגל שטוגנו במקצועיות. אהבתי מאד את המנה הלא גדולה. יופי של מנת חטיף. שילוב מעולה בין הקרוקטים לחרדל המעולה ולחמוצים.
 
פסטה 40 חלמונים בהכנה עצמית ופרמז'ן. 48 ש"ח. שחיתות או לא? זו מנה שהסכמנו שהיא מעט פחות מוצלחת. הפסטה הטרייה הייתה טעימה ועשויה אל דנטה כמו שצריך, אבל הרוטב היה מעט כבד מדי ומעט חדגוני.
 
טרטר בקר עם לחמנייה וחלמון חי. 42 ש"ח. לא החלטתי אם הלחמנייה המתקתקה מיותרת כאן או לא. מה שבטוח שהיא עוזרת בניגוב שאריות הטרטר והחלמון שניגרים בעת האכילה. הטרטר, מנתח כף היה משובח. מתובל מעולה וטעים ביותר.
 
צ'יפס. סתם כי התחשק. צ'יפס דקיקים ופריכים עם רוטב טרטר (רוטב על בסיס מיונז או איולי עם צלפים, טרגון ועוד כמה דברים). 28 ש"ח. שום דבר יוצא דופן אבל ביצוע טוב.
 
קינוחים:
 
אחד הוזמן: קינוח האננס השלם הצלוי.
קינוח האננס של בר א וין הוא אחד הקינוחים היותר יקרים שמוצעים היום בארץ. 68 ש"ח, לא פחות. מצד שני זה קינוח מכובד ביותר שיכול לתת מענה גם ל-3 או 4 סועדים שחשקה נפשם במשהו מתוק לסוף ארוחה. האננס כאן צלוי בסוכר ומוגש על רוטב וניל נהדר. האננס, למרבה השמחה, רק מקבל מעטפת קרמלית דקה מבחוץ, ושומר על הפריכות הטרייה והנהדרת שלו, כך שכל העסק מהנה במיוחד, ודאי לחובבי אננסים. יחד עם הרוטב הבאמת נהדר יש כאן קינוח מצוין.
 
שני קינוחים נוספים קיבלנו על חשבון הבית (!) וחלקנו יחד עם הזוג שישב לצדנו (זוג שלא הכרנו). יצא ששנינו התלבטנו בין קינוח האננס לבין הקרפ סוזט ושנינו הזמנו את האננס. המלצר/ברמן צ'יפר אותנו בקינוח משותף של קרפ סוזט. קינוח מעולה. אחד הקרפ סוזטים היותר טעימים במחוזותינו. בהמשך אנחנו והזוג שלצדנו חלקנו עוד קינוח על חשבון הבית: "אי צף" - גם הוא מצוין.
 
לסיכום: המון קלוריות. אוכל מושחת, לא מתנצל וטעים מאד. שירות קשוב ומפנק על הבר. אחלה מקום.
 
לדיווח מלא:
http://processing-food.blogspot.co.il/2017/02/blog...