פורום ביקורת מסעדות
נושא: Captain -לזלול המבורגר באמצע אי תנועה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/02/2017 | 08:50
20
932
אחד המוקמות שאנחנו הכי אוהבים ללעוג להם הוא המבנה המוזר באמצע אי התנועה בואך צהלה, מול חורבות המקום שהיה ה"פיל" באמצע אי התנועה התרומם לו מגדל מגורים עגול מגוחך ולמטה התמקמו מספר חנויות, מקום שלא מושך ולא גורם לך לרצות להגיע לשם אבל איך שהוא גרם לנו להגיע לשם לפני כשבוע כי סניף של בוזה התמקם בו.
הפעם הנסיבות היו שונות, הלוויה בקרית שאול ואחריה רעב הביא אותנו לסניף של מזללת ההמבורגרים הירושלמית Captain התמקם בתחתית הבנין ואנחנו הגענו לטרוף קצת, לשמחתנו הסניף הקטן היה ריק מתי שהגענו, מצד אחד קיר ירוק של צמחים ומצד שני קיר חשוף עם תמונות של קפטנים מפורסמים מסדרות טלויזיה.
ההזמנה בקופה הייתה מהירה ויעילה, כל המנות מאוד דומות ויכולות להגיע בארוחה עם תוספת ושתייה חופשית (!) מאוד אמריקאי.
אני התחלתי בכוס של תה קר מתוק במידה ומרווה בעוד היא שותה פנטה וממתינים בסבלנות למנות שלנו שהגיעו מהר .
אני לקחתי סמוקי- קציצת בשר 110 גרם עם בריסקט מעל, הוספתי גם קציצה נוספת וקיבלתי המבורגר עטוף יפה, הבשר טחון בינוני-גס ועם טעם ברור ותיבול מוצלח, הבריסקט הוסיף מעט עישון עדין, הלחמניה עדינה ורכה אבל מחזיקה מעמד יפה , המבורגר חביב וטעים שסיפק את הרצון בטראש .
בצד שלה הגיעה ההמבורגר הצמחוני- פטריית פורטבלו מצופה בפנקו ומטוגנת, ביחד עם תוספת של צ'דר מעל, הפטרייה הייתה בשרנית ועבה והייתה מספקת בהחלט.
בצד אכלנו ציפס שנחתם במקום והיה בעובי נכון ומטוגן בדיוק רב וטבעות בצל ביתיוית שהיה קצת עבות מדי ועם ציפוי מוצלח ופריך.
עוד מילה טובה לרטבים- חרדל חריף, רוטב הבית שהיה איולי עם חמוצים וחביב , ברבקיו סמיך ומעושן וצי'פוטלה עם חריפות מתונה, כיף למלא המון המון צלוחיות ברטבים ולתבול כל הזמן.
\בסופו של דבר המבורגר חביב ומוצלח, מחיר משתלם (2 ארוחות+ תוספת קציצה+ תוספת גבינה סהכ 107 ש"ח) יצאנו מפוצצים ומרוצים ואולי נתחיל פחות לזלזל באי התנועה הזה.