פורום ביקורת מסעדות
נושא: Jonathan Food Club - מיסטר קומאר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/02/2017 | 11:09
7
584
אחרי הביקורת המפורטת והמצוינת של הגרגרן שבהחלט גירתה את בלוטות הטעם הייתי חייבת להזמין מקום, אני מתה על אוכל הודי, אותנטי או פחות. העיקר שיהיה טעים
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/551/18183498...
יש לציין שאכלנו מנות קצת שונות כי אנחנו לא אוכלים כמעט בשר בערב, ואפעס איכשהו, נהננו פחות. 
יכול להיות שלא כ"כ התחברתי לקונספט, כי אני יודעת שרושפלד מבשל נהדר, וראיתי אותו במסעדה, ואני גם רואה את קפטן קארי כמקום שאני נהנית בו, ולא הבנתי איך הארוחה ככה התפספסה לנו :( איכשהו המנות שאנחנו הזמנו לא התאימו - לא למטבח "גבוה" (בכוונה לא עילי כי לא מכוונים לשם) ולא למטבח רחוב. הם היו משהו באמצע עם תמחור ממוצע-גבוה. ואני מודה יצאנו די מבולבלים ....
לפתיח הוגשו פאפאדם, מטבלים לא חריפים (אחד על בסיס יוגורט) וקצת גרגירי חומוס ופול מתובלים (עם אזהרה למי שיש אלרגיות). חשבנו ללוות ביין, תפריט היין הציע רק 3 סוגים שפתוח לכוסות, ולא היו בירות מהחבית בכלל, כשהברמן ראה אותי מתלבטת הוא הציע לי לבן שלא רשום בתפריט, טעמתי והלכתי עליו. 
המנות שהזמנו: 
לביבות  כרובית שהוגשו ברוטב עם דג מעושן שהוגש בצלוחית נפרדת (לקחנו את המנה הקטנה יותר). מהלביבות לא כ"כ התלהבתי, לא מצאתי את הייחוד שבהם, ואולי משהו בטעמים ובמרקמים לא התחבר לי. הדג המעושן היה טעים מאוד.
שני "ניוקי" גדולים של פאניר היו טעימים למדי, והוגשו בתוך רוטב דאל שהיה מין מרק מאד דליל. כאן אהבתי יותר את הטעמים והתאכזבתי שהיו רק שניים.
מרק צהוב של דגים שהוסבר שנעשה עם אבקת שרימפס, הוגש בקערית קטנה, שחו בו 3-4 מולים ולצידו הוגש אורז מתובל לא חם. שוב, מרק נחמד, דליל מדי לטעמי, לא הגשתי טעמים עזים מדי, בעלי נהנה ממנו יותר ממני.
לאחר שלושת המנות הוגשה מנת דג נא בקרח כמרענן חיך OTH.לא רגילה למנה קרה כ"כ כך (כאילו יצאה מהמקרר), ודי ויתרתי עליה....
מנה אחרונה שהזמנו היתה הקלאמרי - כאן ההגשה היתה הכי אסתטית מכל המנות, הקלאמרי אולי היו קצת חרוכים מדי אבל השתלבו נפלא עם הרוטב. לכאלו מנות ציפיתי בכל הארוחה....
בעלי ליווה גם בלאסי פסיפלורה שהיה לו נחמד, הזמין גם כוס יין, ופונקנו ע"י צוות הברמנים הנחמד בצייסר לכל אחד (כמו אחרים על הבר).
לקינוח הלכנו על שערות הסבא של מיסטר קומאר - שערות סבא שהונחו על קציפה (אם הבנתי נכון) של גבינה ותפוז - מנה טובה, קרירה ונעימה לקינוח.
בקיצור, שורה תחתונה, יצאנו ברגשות מעורבים. כמו שכתבתי בכמה ביקורות כבר, אולי אם היינו הולכים על מנות בשריות היינו נהנים יותר. אבל כאן במנות הראשונות הרגשנו שהיה כאן משהו לא סגור ושלם וחבל.
בקרוב כך ראיתי הקונספט יהיה סיני, לא בטוחה שנגיע לבדוק...