פורום ביקורת מסעדות
נושא: הצועניה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/02/2017 | 18:52
2
479
לא מזמן קיבלנו שני קופוני "נופשונית" או משהו בסגנון בסכום של 200 ש"ח. בדקנו איפה אפשר להשתמש וגילינו מקום בשם הצועניה. מכיוון שלא הכרנו בדקנו במנוע החיפוש של הפורום והביקורות (למעט אחת מ2016) כולן מ2015 והדעות מאד חלוקות. החלטנו ללכת על האינסטינקט הראשוני ולנסות את המסעדה. הלכנו היום בצהריים ואלו הרשמים:
 
המיקום - באזור שוק הפשפשים. ישבנו בחוץ ברחוב עצמו והיה נחמד ונעים. העפנו מבט גם במקום מבפנים ונראה נחמד מאד. ממש לא חורבה כמו שמישהו הגדיר באחת הביקורות. העיצוב והריהוט בהתאם למיקום בשוק הפשפשים...
 
נתחיל מהסוף - הגענו רעבים ועם מעט חששות ויצאנו שבעים ומאד מרוצים.
לפתיחה לקחנו "החמישיה הבלקנית" שזה שני מקלות לחם חמים רכים למדי מצופים בסומסום (טעים מאד) יחד עם 5 ממרחים מטבלים (שהם בעצם חמשת המזטים שניתן לקנות כל אחד בנפרד). הכמות לא גדולה אבל טעים מאד.
 
לקחנו גם ממליגה שהייתה מעולה (לבת הזוג שמאד אוהבת ממליגה ולי שטעמתי את זה לראשונה בחיי) וסביצ'ה שהיה טעים מאד ובעיקר נהנתי מהדג עצמו שהרגיש טרי טרי...
למנות עיקריות בת הזוג לקחה פסטצ'יו קצבים שהיה לה טעים מאד (אני ממש לא אוהב בשר בקר מבושל ולכן אין טעם שאחווה דעה) ואני לקחתי פירות ים גבינות שזה מעיין פונדו גבינות עם פירות ים ועגבניות, המלצרית הזהירה שהמנה כבדה אבל זה לא ממש מרתיע אותי ונהנתי מאד. 
 
לסיום לקחנו שתייה חמה וויתרנו על קינוח כי הבטחנו לעצמנו ארטיקים Homemade שנמכרים מאה מטרים משם שקרצו לנו לפני שהגענו למסעדה.
 
יחד עם שתי בירות (חצי ושליש) + מים מינרליים עלה לנו בערך 350 ש"ח. בערך מה שהייתי משלם במקומות דומים על ארוחה דומה. הזכיר לי במשהו את קלמטה המעולה וגם שם אכלנו ארוחה די דומה לאחרונה שעלתה בסדר גודל כזה.
 
אני חושב שהכי חשוב להדגיש זה שהטעמים היו בדיוק מה שציפינו. חומרי הגלם הרגישו מאד טריים והכל הרגיש מדוייק ונכון. לדעתי חלק מהביקורות מהעבר עשו עוול למקום וחבל. בהחלט נהננו ואם יזדמן לנו נשקול בהחלט לחזור.