פורום ביקורת מסעדות
נושא: אל וסינו - ארוחת טעימות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/03/2017 | 22:01
12
582
חיפשנו אירוע לחגוג לחברה שלי אירוסין, אל וסינו היא מסעדה אהובה עם אווירה מצויינת וגילינו שיש ארוחת טעימות. 7 מנות. 200 ש"ח, כולל יין משתנה שמלווה את הארוחה. עסקה שווה מאוד.

להלן הפרסום: "רגל השקת תפריט היינות החדש, אל וסינו מזמין אתכם לערב ייחודי עם מנהל היקב הספרדי Beronia, מר׳ פרננדו קארדסה קבררה"
 
אני כבר אומר, שהאוכל היה מצויין אבל הביצוע והארגון לקה בחסר בעיני.
 
התבקשנו להגיע בשעה 20:15, בפועל רשמית הסתבר ששעת ההתחלה הייתה 08:30. המנה הראשונה הוגשה בשעה 20:53. זו הייתה המנה הכי פושרת בעיני בארוחה טובה מאוד. סשימי טונה אדומה ברוטב סלק ומלפפונים. השילוב של המלפפונים והסלק לא עבד בעיני, למרות שאחת החברות שלי מאוד נהנתה מהמנה. המנה הוגשה עם קוקטייל טוניק שהיה פחות לטעמי, בניגוד ליינות שהוגשו אח"כ שהייתי שמחה לשתות מהם.
 
מכאן הייתה עליה חדה ברמת האוכל אבל קצת בלגן.
בתפריט המצורף הוצעו שתי אפשרויות לבחירה, סאשימי בלאדי עם סלט טאבולה וקרם אבוקדו או בורקס טולום. בפועל, במקום לשאול אותנו מה אנחנו רוצים המלצר אמר שיש בורקס ואם לא רוצים יש סאשימי. זה גרם לנו להרגיש שהסאשימי הוא האלטרנטיבה הפחות מוצלחת. האמת, שלמרות שהיססתי האם לקחת בורקס. הוא היה פשוט מצויין. רך, גבינה ותרד במינון נכון. נפלא. 
החסרון - הוא הוגש בשעה 21:15. 23 דקות אחרי הסאשימי.
הלאה, הייתה אלטרנטיבה בתפריט בין ברוקסטת שייטל ובין ברוקסטת סלמון, אבל הוצע רק הסלמון. כששאלתי על השייטל המלצר נראה קלולס, הלך לשאול וקיבל תשובה חיובית. קיבלתי ברוקסטה יפה בגודלה עם מנה נחמדה של שייטל, המטבל,  הפריכות של הברוקסטה הפכו את המנה לכיפית ממש. חסרון? הוגשה ב-21:34. עוד 20 דקות קדימה.

הלאה - גבינת קממבר עם ריבת שום שהוגשה בשעה 21:54.
לא מנה שהייתי מזמינה בדרך כלל, ונחמד להחשף למנות שלא מזמינים בדרך כלל בארוחות כאלה אין ספק שטעימה, ריבת השום הייתה שיחוק והיה צריך יותר ממנה כדי לאזן את הקממבר, כי היא קצת נמאסת קצת בפה.
 
הלאה - סוכריות פסטה במילוי דלעת, ציר ירקות וכמהין. טעים מאוד, לא הוגש מספיק חם. אולי כי היא הוגשה בשעה 22:33, 40 דקות אחרי המנה הקודמת.
 
הגענו ל"עיקרית" - סטייק סינטה או מוסר ים ברוטב נישואז.
הפעם התכוננתי מראש, אמרתי למלצר "אתה נותן לנו לבחור, נכון". אז הוא נתן. התחושה הייתה שרק בגלל שאמרתי לו, שאלו את השולחן (ישבנו בשולחן קבוצתי גדול) מה המנה המועדפת עליהם. 
לגבי המנות - אין לי שום טענה. טעמתי את הסינטה של חברה שלי, מצויינת. מדיום רייר, עסיסית. מוכנה לעילא ולעילא. אני אכלתי מוסר ים עם ניוקי ברוטב ניסואז שגם היה מוצלח (למרות שהסינטה הייתה עדיפה בעיני).
 
לקינוח לא נשארנו. הסינטה והמוסר הוגשו בשעה 23:09 ועוד המתנה לקינוח הייתה מעבר לכוחותינו אחרי יום עבודה שהתחיל בשעה 08:00 בבוקר וכולנו באנו ישר מהעבודה.
היינו הצעירות יחסית בחבורה ותהיתי האם לאנשים אחרים יש יותר כוחות, או שהם לא עובדים או מה, אבל ארוחה של שלוש שעות בשעה הזו הייתה מעבר לכוחותי.
היה מצויין, אבל המרווחים בין המנות היו גדולים יותר, בטח עבור שעה זו של הלילה.
 
אני אתן לכם להתרשם מהיינות בתפריט, כפי שציינתי - הם היו טעימים מאוד בעיני.