פורום ביקורת מסעדות
נושא: סרדיניה ביפו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/04/2017 | 09:08
1
488
במסעדת סרדיניה ביפו הייתי פעם אחת לפני יותר משנתיים והיה מוצלח מאוד. אוכל פשוט וטעים. 

חזרתי לשם לא מזמן ערב שבת, המקום נחמד, בכיכר קדומים, כיף לשבת בכיכר, בעיה אחת רק היתה- הכיסאות. יש שם שני סוגי כיסאות- כיסאות מתכת ועוד סוג אחר של כיסאות. ישבנו בהתחלה על כיסאות המתכת והם היו  מאוד לא נוחים, אחרי דקה קמתי וביקשתי להחליף לסוג השני. הם היו פחות גרועים אבל עדיין לא נוחים במיוחד. לא נורא, מתרגלים. 

לראשונות הזמנו סלט פנצנלה (43 שקל) וקלצונה ארטישוק (52 שקל)

הסלט לא היה ממש מאוזן, היה שם מעט יחסית מכל המרכיבים (עגבניות, שעועית ירוקה ועוד) אבל ממרכיב אחד לא חסכו- תועפות בצל סגול. המון. אין לי בעיה עם בצל סגול אבל היה הרבה יותר מדי ממנו. המלצרית אפילו אמרה בחיוך , כשראתה שהשארנו הרבה בצל סגול "אתם לא אוהבים בצל סגול? " עניתי לה שאנחנו אוהבים אבל היה הרבה יותר מדי ממנו. בנוסף גם התיבול של הסלט היה אנמי.
 
הקלצונה (52 שקל) היתה טובה, בנוסף לארטישוק, היא כללה עגבניות ומוצרלה. הטעמים היו עדינים יחסית אבל טובים.
 

לעיקריות האישה לקחה רביולי מסקרפונה כמהין  (71 שקל)– מנה טעימה. הרביולי היה טעים, הרוטב כלל טעם מעודן של פטריות, לא מתוק מדי וטעים. 

אני לקחתי ניוקטי (פסטה שמזכירה חונקי כמרים) עם אווז, ציר בקר וכל מיני ירקות (67 שקל) כשקיבלתי את המנה טעמתי את הפסטה, היא היתה תפלה להחריד. הרוטב היה דליל מאוד ובקושי הורגש. חשבתי שיעזור עוד קצת רוטב אז ביקשתי מהמלצרית שיוסיפו רוטב. המנה חזרה אחרי כמה דקות עם עוד קצת רוטב אבל זה לא עזר, הרוטב היה תפל ודליל והזכיר לי...מים. כאילו אני אוכל מים. אכלתי קצת מהפסטה, אכלתי קצת מהירקות אבל לא יותר. בדיעבד אני מצטער שלא החזרתי את המנה.
 
לקינוחים לקחנו סאדאס – מאפה מטוגן ממולא בגבינת פקורינו עם דבש ולימון. הוזהרנו שמדובר בקינוח מלוח בגלל הגבינה, אבל בכל זאת הסקרנות גברה. קיבלנו שני מאפים עגולים, הבצק לא היה פריך מספיק והמילוי היה מלוח, על הבצק  היה קצת דבש וגרידת הדרים שנתנו מעט מתיקות, אבל המכלול לא היה טעים. 

הזמנו עוד קינוח – קרם שוקולד עם דובדבנים ועוגת פיננסייר וגלידת אגוזי לוז. הקרם הכיל רוטב דובדבנים והיה טעים, הבעיה שהיה הרבה יותר מדי קרם ופחות מדי עוגה. דלינו כמה פירורים שהתחבאו בין ערימות הקרם. היה בסדר, לא יכול להיות רע בקרם שוקולד, אבל להגיש המון קרם שוקולד עם קצת פירורי עוגה? ציפיתי למשהו קצת יותר מושקע. הגלידה היתה טעימה, אבל הייתי שמח  אם היה משהו שישבור את המתיקות,

שורה תחתונה: צר לי לכתוב את זה על אבל הארוחה הרגישה סתמית מאוד. 2 מנות מתוך ה6 היו טובות, השאר היו סתמיות, חובבניות או איך שלא תקראו לזה. חבל, כי הביקור הקודם במסעדה השאיר טעם טוב. אבל הביקור הזה השאיר טעם הרבה הרבה פחות טוב. ארוחה שאוכלים ושוכחים אחרי דקה מה אכלת. לא בשביל זה יוצאים למסעדה.