פורום ביקורת מסעדות
נושא: ברטון קרפרי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/04/2017 | 10:15
5
451
הדיווח מופיע גם בבלוג
 
אכלנו את המנות הבאות: 
קרפ צדר מעושנת, תרד, תפו"א, זיתים חריף ורוקט (34 שקלים):
הקרפ היה טעים, החזיק יפה את תוכנו ולא התפרק או נזל. הטעם היה טוב, והתוצאה היתה מוצלחת. קרפ בעל טעמים מגוונים וטובים. אהבתי. לצערי זה הקרפ היחיד שהיה מוצלח.
 
 
קרפ קלאסי עם אמנטל, ביצה, עגבניה, בצל שום ורוקט (28 שקל): הקרפ כלל אמנם את כל המרכיבים אבל המרכיב הדומיננטי היתה הביצה, שהיתה בפועל חביתה התחושה היתה שאוכלים קרפ חביתה. שאר המרכיבים כמעט לא הורגשו. ובנוסף הקרפ היה מלוח מדי. אכלנו פחות מחצי. 
 
מנה נוספת מהספיישלים- קרפ עם רוסטביף, חרדל, גבינת מימולט ועשבי תיבול (38 שקל): לגבינה היה טעם חזק מאוד, אשר האפיל על כל השאר המרכיבים. בנוסף, נתחי הבשר היו מזעזעים- חסר טעם וריח ובמרקם מסטיקי. לא יודע מה זה היה הבשר הזה, ברור אבל שזה בשר מאוד נחות. גם פה כמו בקרפ הקודם היה חוסר איזון- מרכיב אחד דומיננטי מדי שרק אותו מרגישים. רוב המנה לא נאכלה. 
 
מהקרפים המתוקים לקחנו קרפ בנופי עם ריבת חלב, בננה וקוקוס מקורמל (28 שקל), קיוויתי שהוא ישנה את הרושם. הוא היה עשוי מקמח כוסמין מלא ללא גלוטן (בקרפים אחרים יש אופציה לבחור את סוג הקמח, כאן לא), לדברי המוכר הסיבה היא שכך הוא יוצא טוב יותר. 
גם כאן, התוצאה הסופית היתה חיוורת לחלוטין: הבצק היה כבד, תפל והאפיל על שאר המרכיבים.  מעט הבננות שהיו שם היו טעימות. 
 
 
שורה תחתונה: אין לי דרך אחרת להגיד את זה- הקרפים היו  פשוט לא טעימים. זה אפילו לא סתמי או בינוני כמו שהיה בסרדיניה למשל. זה פחות מזה. ב 3 מ-4 הקרפים אכלנו פחות מחצי. ב4 מילים- סתמי, מיותר, לא טעים.