פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית באברקסס צפון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/04/2017 | 12:01
3
356
שבוע שעבר במסגרת יום עבודה ספונטני מהבית נפגשתי עם ידיד שעובד בסביבה לצהריים באברקסס צפון.
את המסעדה עצמה אני אוהבת מאוד ומכירה את המנות אז הדיווחים השונים על גודל המנות (הקטנות כביכול) ועל המחיר לא הפחידו אותי במיוחד ואכן לא התאכזבתי.
שנינו לקחנו עסקיות ב97 ש"ח שכוללות לחם, מנה ראשונה, עיקרית, קינוח קטן וקפה.
לראשונות בחרנו את הכרובית המפורסמת וקרפצ'ו סלק. הכרובית הייתה מעולה כרגיל, לא רכה מידי ועם פרחים שחומים ומפתים. קרפצ'ו הסלק היה חביב, אבל לא מרגש: סלק חתוך במנדולינה עם גירודי חזרת מעל שהוסיפו חריפות נעימה וקרם פרש. נחמד.
למנות העיקריות הזמנו נתח סינטה ונתח קצבים.
הסינטה הגיעה בצורת שיפוד (קצת לא ברור כי בתפריט כתוב נתח), בכל אופן הוא נראה מעולה אז הנחנו שככה המנה אמורה להגיע. מידת העשייה הייתה מדיום רייר מושלמת, עם העגבניות האפויות והבצל החרוך התקבלו ביסים פשוטים ומעולים.
לנתח הקצבים נאלצנו לחכות, בהתחלה הביאו לנו מנת נתחי אנטריקות שנראו מעולה. המלצרית שמה לב לטעות מהר מאוד ולקחה לנו את הצלחת ממש מתחת לאף. הטעות הזאת גרמה לנו לחשוב שאולי גם הסינטה שהגיעה אלינו הייתה מיועדת בעצם לשולחן אחר (במעמד ההזמנה המלצרית אמרה שיש כמה סוגי סינטה אפילו שבתפריט הופיע רק הנתח). 
כמה דקות אח"כ הגיע נתח הקצבים. זו הייתה מנה מפתיעה: נתחי בשר בתוך סלט ירוק קטן שהכיל פטרוזיליה, כוסברה וצנוניות. מרענן וטעים.
לקינוח קיבלנו שתי צלוחיות עם פודינג וניל טעים שמעליו פוזרו פירורי עוגיות ושתי כוסות אספרסו ארוך לא מוצלח במיוחד.
 
סה"כ יצאנו ב97 ש"ח לאדם לפני טיפ, שבעים ומרוצים אחרי ארוחת שלוש מנות. די שווה לדעתי.
ורק מילה על השירות שיכל להיות מסודר ויעיל יותר. כמו שזה נראה הייתה מלצרית אחת אחראית על איזור המרפסת בו ישבנו ועוד מלצר שבא לעזור לה מידי פעם. זה כנראה מה שגרם לבלבולים עם המנות (שהוגשו לנו על ידי המלצר העוזר ולא על ידי זו שהזמנו ממנה) וגם גרם לזה שלא יכלנו לשאול אותה האם באמת קיבלנו את מה שהזמנו. כאמור, היה לנו טעים אז זה לא העיב על החוויה יותר מידי.