פורום ביקורת מסעדות
נושא: 2 שכונתיות בביקורת מהירה- קפה המדרחוב וג'יורדנו בלו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/04/2017 | 07:36
486
בעידן שכל מסעדה היא אימפריה היפסטרית לוהטת נעים להכינס למסעדות שכונתיות קטנות או מודרניות ולהנותץ
קפה המדרחוב בכרפ סבא מתהדר בלוקיישן הגרוע בעולם (מגרש חניה) אבל שורדת לא מעט שנים בזכות שירות כיפי וצעיר (בקטע הטוב) ותפריט מקורי, בערב אמצע שבוע היה יחסית מלא, השירות היה ענים ובאמת רצו לעזור ולספק את הטוב ביותר, בצד שלה נודלס ירוק שהגיע מהר יחסית, אטריות אודון סבירות, המון ירוקים חביבים (קישואים, בורקולי וכו' ) רוטב חביב ומנה לא רעה בכלל
בצד שלי כריך פרסה, בגט צרפתי קטן ומעולה, קציצות פרסה רכות מאוד והמון סלק מתקתק, כריך פועלים מהודן, בצד מנת ציפס עצומת מימדים עם מקלות ציפס קטנים ופריכים ומקלות בטטה גדולים וממכרים, סה"כ כ-110 שח סבירים בהחלט.
 
ולמקום חדש, ג'יורדנו בלו, מסעדה איטלקית משפחתית קטנה בהדר יוסף בפסאז די מטולא, תפריט מעט יומרני אבל נהדר, פסטות שמוכנות במקום, פיצות מפתות, ויטרינת קינוחים מרהיבת עין, אבל צוות משפחתי קטן ודי מבולבל (המקום נפתח לפני פחות מחודש) על השולחן מפות משובצות , ברקע מוסיקה איטלקית ותמונות מסרטים של פליני, בתפריט מנות שיגרתיות (כי זה בסופו של דבר מסעדה שכונתית) אך גם יצירתיות.
התחלונ עם פוקאצה חביבה, בצק מוצלח אך חסר מעט תיבול, שמן זית ובלסמי טובים ורסק עגבניות איכותי ומהר מאוד הגיעו המנות- פעמיים ניוקי ביתיים ברוטב פרימוורה, הניוקי היו קלילים ומוצלחים, הצלחת כללה מבחר גדול של ירקות אביב עשויים במדוייק והייתה הנאה גדולה.
בצד שלה רביולי תרד ברוטב שמנת ומוקרם מעט, רביולי מעולים מבצק איכותי, מילוי מוצלח ורוטב קליל וכיפי.
בשבילי פיצה ביאנקו עם אספרגוס , תפוחי אדמה וגבינת עיזים, פיצה גדולה יחסית עם שוליים מסולסלים, אספרגוס טרי, פלחי תפוחי אדמה קטנים ומטבעות גבינת עיזים רכה, הבצק מעולה, היה חסר מעט תיבול בשוליים אבל בסופו של דבר הפתעה מהנה.
לקינוח ויטרינה של עוגות נהדרות מראה ומבחר עשיר- אופרה הייתה קלאסית, כבדה מעט, עם קרם חמאה מוצק ושוקולד משובח, עוגת מוס לוטוס הייתה נהדרת למראה, מוס שוקולד קלאסי מעט כבד, מילוי מוס לוטוס מאוזן, קינוח אירופאי קלאסי למדי.
מחיר העיקריות כ-50 ש"ח, קינוחים כ-30 ש"ח, יצאנו עם חשבון של 260 ש"ח לארבעה אנשים שאכלו טוב ויחזרו שוב, יש מקום לתיקונים והרצה אבל שווה בהחלט לתושבי השכונה