פורום ביקורת מסעדות
נושא: שוק קמדן  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/05/2017 | 16:33
397
את היום הראשון בלונדון החלטנו להקדיש לשוק קמדן, שנמצא (כמה מפתיע) בקמדן. השוק הוקם ב1974 וכיום הוא השוק הגדול ביותר בלונדון ומכיל עשרות חנויות בגדים, תכשיטים, פיציפקעס ודוכני אוכל מכל העולם. הגענו אליו לקראת תשע וחצי, מה שהתברר כטעות, שכן השוק נפתח באופן רשמי בעשר ובאופן פחות רשמי דוכנים רבים לא פותחים את שעריהם לפני אחת עשרה. 
אז הסתובבנו קצת ברחוב הראשי בקמדן (Camden High Street), שתיתי קפה לא רע באחד מבתי הקפה שם ולקראת עשר חזרנו לשוק. 
 
התחלנו מלהסתובב מסביב לTokyo Bakery, דוכן קרפים מלוחים ומתוקים שנשמע מעניין מהתיאור וחיכינו שיפתח.  
לדוכן יש מבחר יפה של קרפים, אנחנו הלכנו על אחד עם בייקון, ביצת עין, גבינה וכמהין. היה טעים, אבל לא ממש שווה את ההמתנה, תוספת של תרד הייתה משדרגת את המנה פלאים. 
 
הדוכן השני שניגשנו אליו, Arepazo Brothers, היה מוצלח בהרבה. בדוכן מכינים ארפות, פיתות ונצואליות שמנמנות מקמח תירס שממולאות בבשר בקר או עוף, אבוקדו, שמנת חמוצה, ותבשיל שעועית שחורה. לקחנו ארפה עם בקר וגם צ'יפס פלנטיין לטעימה. הארפה הייתה מעולה. חמה, מנחמת, עם תבשיל בשר מושלם שהשתלב עם כל התוספות. צ'יפס הפלנטיין לא היה לי טעים (אבל אני לא אוהבת בננות). דוכן מומלץ בחום. 
 
בשלב זה הרגשנו שבעות יחסית ועברנו לטייל בין החנויות והדוכנים האחרים שמכרו דברים מעניינים יותר ופחות. חלק מהשוק בנוי על אורוות סוסים ויש שם מעברים קטנים ומפתיעים שמחברים בין החלקים השונים שלו. בהחלט מקום כיפי להעביר בו כמה שעות. 
 
אחרי כשעתיים של הסתובבות וצילומים התחלנו להרגיש שמתאים לנו קינוח ועצרנו בStolle, מאפייה קטנה עם מאפים שכל אחד מהם נראה יותר יפה וטעים מהשני. 
לקחנו מאפה פטל עם רוטב שוקולד שהיה טעים וטרי, רק חבל שלא חומם קצת. היה משפר אותו בכמה רמות.