פורום ביקורת מסעדות
נושא: שוק בורואו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/05/2017 | 16:40
314
זהו שוק האוכל העתיק בלונדון ומוכרים בו הכל. ירקות ופירות טריים, גבינות, נקניקים, לחמים וכל דבר אחר שעולה על הדעת. יש שם דוכנים רבים שמוכרים אוכל רחוב מכל העולם ולכל אחד יש את הייחוד שלו. מה שכן, השוק עמוס מאוד באנשים ואין ממש מקומות ישיבה לאכילת המעדנים הנמכרים בו. 
אחרי קפה וקרואסון שקדים נחמד (אך שוב לא מחומם) בPatisserie Lila התחלנו בסיבוב בשוק. 
 
במהלך הטיול התבייתנו על Scotchtails, דוכן ביצים סקוטיות שמוגשות עם סלט עלי רוקט קטן וצ'יפס בטטה פריך שהיה מעט מלוח מידי. הביצה הסקוטית שאכלנו הייתה מבושלת באופן מושלם, רכה מבפנים ופריכה מבחוץ, מעטה הבשר היה מתובל היטב ונראה לי שבתור הביצה הסקוטית הראשונה שלי נפלתי טוב.
 
אחרי הצ'יפס המלוח התחשק לנו בירה, ולאחר חיפוש קצר מצאנו את The Rake, בר קטן שמגיש בירות מכל העולם. שתינו שתי בירות מוצלחות במרפסת המחוממת של הפאב וחזרנו לשוק.

תוך כדי הטיול בשוק קלטתי בזווית העין מישהי הולכת לה עם קיפוד ים בכלי קלקר, מייד ידעתי שאני חייבת לטעום אחד כזה ונעמדנו בתור לדוכן פירות ים טריים. רכשתי אויסטר וקיפוד ים, שניהם לא היו מוצלחים בעיני. האויסטר היה מלוח מאוד ועם טעם מובחן של ים שאני מניחה שהוא חלק מהקסם של פרי הים הזה. ואולי זה טעם נרכש שעוד לא רכשתי. 
קיפוד הים לעומתו היה פשוט דוחה עם מרקם של חלזון וטעם שאני לא יכולה לתאר במילה אחרת ממבחיל. אולי אם עושים איתו משהו הוא יוצא יותר טעים, ואולי גם זה טעם נרכש. 
הסתובבנו עוד קצת, חלקנו בייגל בשר חביב וסיידרים אלכוהוליים נחמדים, קנינו פאדג' מתוק מידי ופטל טרי להמשך היום והמשכנו הלאה.