פורום ביקורת מסעדות
נושא: מספר דיווחים מהתקופה האחרונה   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/06/2017 | 12:33
15
554
חופשת הלידה המוארכת תמה לה, פעוט הבית נכנס למסגרת, מה שהותיר לי זמן פנוי למעט חופש ומפגש עם חברות לפני החזרה לעבודה.
 

ביסטרו אנונה באשקלון
לאחר שוטטות ושופינג מהנה בחנות מקסימה בשם " בחצר " במושב גיאה שליד אשקלון נסענו לאכול ב"אנונה".
המקום נמצא בסוג של פסאז' בשכונה מקומית, עם חניה בסמוך.
ישבנו בחוץ והיות וזו הייתה הפעם הראשונה שלנו במקום התעמקנו בתפריט.
לקחנו:
מחבת שקשוקה עם חציל ופטה ולחם צד. מה יכול להיות רע? במיוחד שהביצים הגיעו עשויות כהלכה -  עם חלבון מוצק וחלמון נוזלי !
סלט בשם "בחוף של פאלחורה" שהכיל ירקות טריים (מלפפון ועגבניה) חתוכים גס, זיתים, שמן זית, בצל ושתי פרוסות נדיבות של גבינה בולגרית.
דאל הודי: תבשיל עדשים, צ'אטני, אורז בסמטי וניחוחות של הודו עם צ'פאטי ליד – זו פעם ראשונה שאנחנו אוכלות דאל הודי וממש אהבנו! האורז הגיע לחוד וכששאלתי את המלצרית איך אוכלים את המנה היא המליצה שבכל ביס יהיה מהכל. על העדשים היה "סבך" של כל מיני עלים גדולים ומטוגנים. אין לי מושג מה הטעמים אותם טעמנו אבל הכל השתלב מעולה ונאכל עד תום !

בעיני, המחירים קצת גבוהים לגודל המנות. אבל זה משהו שאנ יכולה לומר כמעט על כל מקום.
 
------------------------------------------------------------------------------------------
 
אייל מאפים טובים ברחובות

מה לא עושים כדי להיפגש עם חברה טובה וותיקה שכבר לא גרה ליד ? נפגשים "באמצע" .
באיזה "מדרחוב" קטון ונחבא בין הכלים (והבתים) אך צמוד לרחוב הראשי והסואן של רחובות (רחוב הרצל) ומיני חניות מסביב (היה לי מזל וגם מצאתי אחת בבוקר שישי ) נמצא המקום הפיצפון הזה.
מספר קטן של שולחנות פיצים בפנים ועוד כמה שולחנות פיצים בחוץ, שמשיות שמתעלמות לסירוגין מתנועת כדוה"א סביב השמש ושירותים נקיים מאוד – זהו המקום הנ"ל.
לקחנו בוקר פינוק זוגי עם "עיניים" לי (אני יודעת, מוטיב חוזר – זה אופן עשיית הביצים החביב עליי אם לא מגישים במקום ביצים עלומות), סלט השוק, 8 מטבלי בית סטנדרטיים שיש בכל מקום, גבינות בוטיק שהיו בכמות נאה וטעימות, מגש לחמי הבית שהיו מעולים והכילו גם בורקיטס ובורקס תפו"א – (דווקא שני האחרונים נראו ונטעמו כקנויים ), מוזלי אישי ושתייה קרה וחמה.
השתייה החמה לוותה בעוגית חמאה שוקולד פיצית ומעולה שניכר כי הוכנה במקום.
הכל היה טעים, השירות היה יעיל ורק השולחן בקושי הכיל את המעט שהיה עליו.
מעבר לכביש שוכנת החנות של המעצבת "נעמה בצלאל" אז קפצתי גם לשם והתחדשתי לי בשתי חולצות .
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
BBB  בביג באר שבע

פגישה ספונטנית לחלוטין בצהרי היום עם חברה. רצינו לאכול בקמפאי האסייתית אבל המוסד לא פותח את שעריו לפני 12 (ונותרו עוד 15 דק' עד אז) אז סרנו ל – BBB.
הזמנו עסקית שכללה ראשונה, תוספת ושתייה במחיר העיקרית. לצערי ההמבורגרים בתפריט העסקית לא קרצו לי והייתה נוכחות ממש דלה לבחירה אז לקחתי חזה עוף עם צ'ימיצ'ורי מעל. החברה לקחה שלישית מיני המבורגרים.
לפתיחה לקחנו כרובית בטחינה וסלט אסייתי שהוחזר כי לא התחברנו לטעם הרוטב (לדברי האחמ"שית זה טעם נרכש).
כתוספת טבעות בצל קריספיות המוכנות במקום (כך נאמר) ושעועית ירוקה עדינה עם יותר מדיי ריחן קצוץ מעל.
לקחנו 2 הפוך וקינוח מתפריטי העסקית שהגיעו בגודל נאה ומספיק בעיניי בעלות של 12 שח פרופיטרול במילוי גלידת וניל מוגש עם גנאש שוקולד חם ווופל בלגי עם גלידת שוקולד - שניהם היו חביבים אך הגלידה לא הייתה משהו בכלל והקרם היה זהה בשניהם. 
לסיכום, היה כייף, רגוע וטעים.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
קפה גרג בגרנד קניון באר שבע

את הסניף הזה ספציפית אני "מחרימה" כבר זמן רב בגלל חווית שירות של פעם אחת שהייתי שם וקמתי והלכתי בלי להזמין. אבל החברה איתה נפגשתי קשה באוכל וביקשה שנשב ב"גרג". לאחר הפעם הזו גם היא לא תחזור.
השעה שעת כמעט צהריים, המקום רחב ידיים, יש הרבה צוות והרבה שולחנות פנויים. התיישבנו איפה שהתיישבנו וחיכינו וחיכינו עד שהגיעה מלצרית שהודיעה (ולא בנחמדות) שהתיישבנו באיזור שלא ניתן בו שירות ושעלינו לעבור מקום. למה?! מה זה משנה איפה יושבים? ולמה אין שילוט בנושא?! 
כבר פה התחלתי לתעצבן ולהתחרט שהשכנעתי לשבת פה.
אז עשינו רילוקשיין ושוב המתנו להגעת התפריטים (העמוסים לעייפה במנות חלביות).
חברתי כבר ידעה מה היא רוצה - מוקפץ נודלס סלמון  ואני לקחתי סלט סביח מחוזק  שעל אף כל הפירוט בתפריט מדובר היה בסלט עגבניה, בצל ומלפפון קצוצים עם לימון ושמ"ז כשמעל הכל מונחים ביצה קשה, מס' גרגירי חומוס, קצת קוביות חציל מטוגנות ועוד קצת קוביות תפו"א, מבושלים ומעל 3 כדורי פלאפל קצת נאים בפנים וטחינה מעל. עירבבתי את הכל אז זה הפך לאכילוחביב אך די תפל/משעמם בפה. ניגשתי לקופה (כי זה מהר יותר מלחכות שייגשו אלינו) לשאול אם יש אולי לימון כבוש (אני עדיין מחכה לתשובה ).
המוקפץ הגיע ללא הבוטנים הגרוסים שאמורים להיות מעל וחברתי מתה על המנה די בגללם וציינה שגם בפעם הקודמת היא הזכירה להם. אז הביאו פנכה עם בוטנים גרוסים. אם היו קלויים זה היה מוסיף למנה המון. אבל ככה? כלום.
המלצרית שלנו הייתה חמוצה מאוד ולא זכינו לחיוך אחד ממנה. כששולחן ליד ביקש חשבון אנחנו ביקשנו גם.
כשחזרה עם החשבון החלטנו להזמין קפה ולשלם עליו לחוד ובמזומן, וזה ממש סיבך את המלצרית הזו כך שקראנו לאחת אחרת לוודא שאכן נשלחה בקשה לקפה לפני רבע שעה. אז לא... לא נשלחה.
כשהגיע הקפה ביקשנו לארוז את השאריות ולשלם את הקפה אבל המנות נשארו על השולחן גם לאחר ששתינו את הקפה ונאלצנו להזכיר זאת עוד פעמיים וגם אז ביקשנו עוד מס' פעמים שקית נוספת.
 
בקיצור... קפה גרג.... הפעם גם חברתי השתכנעה שאין בשביל מה לחזור. לא מבחינת שירות ובטח לא מבחינת אוכל. ושוב, בעיני, תמחור מוגזם (הסלט שלי עלה 60 שח')!