פורום ביקורת מסעדות
נושא: ארוחת בוקר ב"דה נורמן" בשישי בבוקר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 02/07/2017 | 08:52
15
769
הוזמנו מקומות שבועיים מראש.  נאמר לי טלפונית שיש שרותי  ואלה (מה המילה העיברית לזה ?) בעלות של 40 ש"ח -  שמחתי מאוד.  באנו,  החנינו את הרכב באדום לבן מול הכניסה למסעדה לפי הנחיית השומר בכניסה שאמר לנו להשאיר את הרכב ולגשת לשלם בקבלה.
ניגשנו לקבלה,  שילמנו על החניה,  השארנו מפתח + פתק עם הפרטים שלנו וקיבלנו קבלה.
אני מתארת  במפורט מה קרה ....  המשך יבוא.
 
ניגשנו לחדר האוכל.  השירות היה מעולה,  חייכני ואדיב.  הזמנו  אגס פלורנטין עבורי,  ואגס בנדיקט  עם בייקון והאם עבורו.  המנות היו טובות-  אם כי לצערי לא הגיעו לרמה של המנה ב"סרגוס"  ז"ל. אני אוהבת את ההולנדייז מעט יותר חרדלי. בכל אופן  הבריוש לא היה קלוי אך הביצים היו מבושלות בצורה מושלמת! ההערה היחידה שלי נוגעת לתרד במנה שלי,  שלא היה חלוט דיו ונותר מעט פריך,  ובעיקר-  לא הוסרו ממנו הגבעולים העבים  בקצה העלה. בעיני זו ממש עצלנות.  בבית שלי  זה לא היה עובר,  ככה לימדו אותי בבית ההורים.
 
המזנון  היה מקסים,  לא ענקי כמו בבית מלון אבל מאוד מוקפד ומושקע.
היתה גרנולה נפלאה,  עשירה באגוזים והפתעות,  יוגורט בקר מצויין,  שלל פירות, קוביות חלבה עם פיסטוק,  פודינג לחם  אלוהי  ממש (רק בשבילו שווה לבוא),  קיש לוריין,  קיש צמחוני  עם גבינות,  מאפה בצק עלים עם תרד ועם גבינות,  דגים מלוחים,  גבינה חצי רכה אחת נהדרת (לא זיהיתי,  אבל מנחשת שזו גבינת עיזים עם פחם),  קרואסונים רגילים ועם שוקולד ועוד ועוד.  הכל מוגש מאוד אסטטי,  מקפידים לרענן  ולנקות כל הזמן וזה מאוד נעים. הארוחה מגיעה עם 2 סוגי שתיה לכל סועד.
 
כשהגיע הזמן לשלם,  שאלו אם השתמשנו בשרותי החניה וענינו שכן.  החשבון הגיע עם 40 שקלים,  וכשציינו שכבר שילמנו  והראנו את הקבלה -  הורידו את החיוב.  אח"כ הגיעה הסאגה שבה מנהל המקום  ועוד מלצר ניגשו אלינו  ושאלו באיזה רכב מדובר כדי שיוכלו להביא אותו לקדמת המלון,  ניגש גם הבל בוי לקבל תיאור של הרכב,  ועדיין עוברות דקות ארוכות ואנחנו מחליטים  לצאת לרחוב ולראות מה קורה.  מוצאים את הרכב בדיוק באותו מקום שבו השארנו אותו, על אדום לבן,  למרבה המזל בלי דו"ח-  מסתבר שהם לא הזיזו אותו בכלל ולכן לא מצאו אותו בחניה של המלון .....
 
לפחות לא קיבלנו דו"ח.
 
יצאנו הביתה בתחושה טובה למרות התקרית בסוף,  כי זכינו לשעה וחצי של ניתוק מהמציאות הלחה והרועשת לטובת יקום ממוזג ונעים,  אדיב ואסתטי.
 
 
כשחזרנו הביתה עמלתי על הכנת קינוח  לאחי ואחותי  שחוגגים יום הולדת,  וביקשו את הקינוח  שמככב אצלנו בחגים-  בסיס מרנג,  קרם לימון,  קצפת  ופטל מקורמל קלות.