פורום ביקורת מסעדות
נושא: אירוע יום הולדת בפיש מרקט (בחדר הפרטי)   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/07/2017 | 12:36
6
323
יום הולדת עגול שלי שחגגנו במסגרת משפחתית (26 איש). עקב מגבלת כשרות בחרנו בפיש מרקט ששייך לקבוצת המיתוס ונמצא בשאול המלך/ויצמן בתל אביב. האישה אכלה שם במסגרת העבודה והמליצה על המקום.
 
סגרנו איתם על החדר הפרטי שזו כמעט הכמות המקסימלית שאפשר לצופף שם, אבל הבעלים של המקום הבטיח שהוא יארגן שולחנות שמתאימים לכמות כזאת של אנשים ואכן אירגן את החדר בהתאם. 
 
יש להם שלושה תפריטים לאירועים שכאלה. אנחנו בחרנו בתפריט של 220 ש"ח לאדם. הוא כולל ראשונות וקינוחים משותפים ועיקרית לבחירה. 
 
מהראשונות הוגש מבחר ממש גדול, אני אפילו לא בטוח שיצא לי לטעום את הכל. זוכר לטובה פוקאצ'ות לוהטות מהתנור שכולם טרפו ורצו עוד. סלט עשבים ופיצוחים מאד מזכיר משהו שהאישה עושה בבית - טעים מאד. קרפצ'ו חציל בטחינה - טעים. קציצות כרישה עם ציזיקי - הקציצות היו מעולות ודווקא הציזיקי לא היה משהו, אבל ממילא לא הזדקקתי לו.
 
מה שכתבתי היה אולי חצי ממה שהוגש (האישה בטח תוסיף עוד) ועוד היתה שם קערת מאזטים שממנה טעמתי רק את האיקרה. בקיצור - כל מה שטעמתי למעט הציזיקי שנראה לי שסתם התפנצ'ר להם היה מצויין. 
 
מהעיקריות התחלקתי עם האישה בשתי מנות. פילה דניס בחמאת טימין שהוגש על פירה כמהין והשניה ניוקי ערמונים ופטריות בשמנת. הניוקי הגיעו ראשונים. הם נמסו בפה ועם השילוב של ערמונים בשמנת קשה לפספס. מנה מנחמת לעילא. את הדניס כמעט לא אכלתי, כי כבר הבטן היתה מלאה מהראשונות והניוקי. האישה טעמה ממנו יותר אז נשאיר לה.
 
קינוחים. שוב, לא טעמתי הכל. יש גבול ליכולות הבטן. הסתפקתי בעוגת שוקולד חמה עם נהרות שוקולד מומס מעליה ופבלובה. שניהם סגרו לי טוב מאד את הפינה המתוקה. 
 
שתיה קלה הוגשה ללא הגבלה, ובנוסף כל אחד קיבל כוס יין אדום/לבן או בירה. בסוף גם הוצעה שתיה חמה לבחירה (כלול). 
 
מעבר לאוכל שהיה מאד מוצלח, יש לציין לטובה את התנהלות המסעדה לכל אורך הערב. למרות שהמסעדה היתה מלאה + אירוע נוסף שנחגג באותו ערב - כל המנות תוקתקו בזמן סביר, ותוך תיאום מלא איתנו.
 
הם אמרו לנו מראש שבמנות הראשונות והאחרונות הם תמיד מתחילים בלהוציא קצת פחות מהמקסימום שמגיע, כדי שלא סתם חצי ייזרק בסוף (מה שבמיוחד נכון לגבי הקינוחים שכבר הגענו אליהם במצב צבירה עמוס) ושנגיד לאנשים שלא יתביישו לבקש תוספת מכל מה שהם ירצו. השיטה הוכיחה את עצמה מעולה. הם כל הזמן שאלו ממה נרצה עוד, וכל מה שביקשנו הביאו, וזה באמת נתן לאנשים להרגיש שמפנקים אותם, ושבסופו של דבר הם יכולים לאכול אקסטרה מהמנות שמצאו חן בעיניהם ולא כאילו שסתם "דוחפים" להם מנות.
 
לגבי מנות ילדים - סיכמו איתנו מראש על פיש אנד צ'יפס, והקטנה שלנו כרגיל גנבה לנו את הניוקי מהצלחת... 
 
בחשבון לא היו שום הפתעות. 
 
לסיכום - אם אתם זקוקים לחדר של עד 25 איש - הפיש מרקט מומלצים במיוחד. אנחנו הגענו לשם בעיקר מסיבות הכשרות, אבל בתכלס למעט דברים שלא יוגשו שם (פירות ים וכו') במה שכן הוגש לא היה שום ויתור (שהרי המקום חלבי) כך שהם מומלצים בלי קשר לכשרות. כל מי שהיה הודה לנו גם על השפע וגם על הטעם.