פורום ביקורת מסעדות
נושא: Five Guys (רשת)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 23/07/2017 | 09:46
2
408

מקום שביקרנו בו בעיקר כדי לסתום חור בבטן עד לארוחת הערב. מדובר על רשת של המבורגרים ונקניקיות שכמו פורטילו'ז בשיקגו ורשתות נוספות בארצות הברית גם לה יש את הסיפור שלה בסיגנון של "איך התחלנו מכלום והצלחנו לכבוש את אמריקה".
 
אם אצל פורטילו זה הספסל בפארק שהתחיל את כל העסק אז כאן זה אמא של אחד המייסדים שאמרה לו שכל מי שמסוגל לעשות טוב אחד משלושה דברים - יוכל תמיד לעשות כסף באמריקה. הרשימה שלה היתה: א) תספורת טובה ב) משקה טוב על הבר ג) המבורגר טוב. מקווה שרשמתם לפניכם
 
אנחנו על ההמבורגר ויתרנו הסתפקנו בלטעום את הנקניקייה שהיתה מוצלחת מאד לסוגה. זה לא נקניקיית אומן עם תערובת אקזוטית, אבל כנקניקייה רגילה היא היתה טובה מאד. אבל מה ש"עשה" את הכריך היה הבייקון הסופר פריך, מהטובים שנתקלנו. גם לזה יש להם סיפור, מסתבר: מעשנים אותו בעץ תפוח אצל פטריק קודהי, One of the last true smokehouses in the country. עם הדגש על ה-true.

יש מגוון של תוספות שאפשר לשים על הנקניקייה ללא תוספת תשלום. אני לקחתי את הקלאסיקה – חרדל וכרוב כבוש. האישה במקום חרדל לקחה רוטב BBQ.

הקירות שלהם מלאים בכתבות שמשבחות את הצ'יפס שלהם. מבחינתי צ'יפס שהוא לא פריך לא עובר את תנאי הסף. הוא הזכיר לי מאד צ'יפס של שיפודיות שגם שם פריך זה בדרך כלל לא ממש פריך, וכצ'יפס של שיפודיות – הוא היה באמת די מוצלח. הטיגון על פי האתר הוא בשמן בוטנים שאמור להיות בריאותי יותר, אבל אליי בעיקר דיבר שהוא היה ממש לא שמנוני.

כפאסט פוד ובשביל להרגיע רעב עד הערב – זה היה ממש מוצלח. גם המחיר די בריצפה. קיבלו פלוס גדול מאיתנו.