פורום ביקורת מסעדות
נושא: אירוע בקנטה בגן העיר וארוחה בקלנסווה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/07/2017 | 17:22
16
373
בשישי בערב, הייתי במסיבת נישואים בקנטה - בר / מסעדה על גג בגן העיר בתל-אביב. האוכל היה טוב, ומגוון: סביצ'ה חביב (הדג היה טיפה יבש, לדעתי הושרה זמן רב מדי); פסטל ממולא חציל מתובל היטב שהוגש על צזיקי טוב; פוקצ'ות עשויות כהלכה, חלקן עם ירקות וחלקן עם עוף עסיסי; נקניקיה בלחמניה (לא אכלתי).
למנות עיקריות הגישו מגוון טוב של סלטים;  רוסט ביף משייטל - עשוי מדיום-רייר כהלכה, רק חבל שלא היה חרדל; פילה דג על אורז (לא אכלתי), אסדו פרוס בפיתה (לא אכלתי), תפוחי אדמה בתנור שזופים ומתובלים.
לקינוח" הרבה פירות קיץ נהדרים, חלבה טובה, עוגת גבינה טובה, ומוס שוקולד קפוא על מקל שהיה לא משהו.
היה הרבה אלכוהול. המשקאות היו מדוללים משהו, והיות שהייתי צריכה לנהוג שתיתי רק פעם אחת קמפרי עם טוניק, שהיה בו יותר קרח מאשר כל מרכיב אחר.
 
בשבת, נסענו ירושלימה לאזכרה של אבא שלי, ובדרך חזרה עצרנו בנמו בקלנסווה, לארוחה זריזה.
לשולחן הוגש מגוון של סלטים, מרביתם מאד סטנדרטים אך עשויים היטב. בלטו לטובה, סלט כמו יווני שהיה טרי וטעים; חציל בתנור עם טחינה טובה - היה נדמה לי שהחציל אודה בשלמותו, משהו במרקם היה פשוט נפלא; סלט חסה עם גרגר נחלים ורוקט; פרוסות חציל מטוגנות; סלט של גזר וסלרי חתוכים לקוביות קטנות בתחמיץ עדין.
לעיקריות צלחת שרימפס מטוגנים, וצלחת טבעות קלמרי מטוגנות. שניהם מהקפואים האיכותיים. שרימפס גדולים יחסית, והמנות מכובדות. הוגשו עם חצאי לימונים וחמאה מומסת.
שילמנו 219 ש"ח כולל קנקן לימונדה טובה ומנת צ'יפס מיותרת. בפעם הבאה נוותר עליו.