פורום ביקורת מסעדות
נושא: פרימיטיבו בר יין חדש בעיר הקודש  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/08/2017 | 11:10
4
222
אני מחבבת מאוד את מנזה לכן כששמעתי שהבעלים פותחים מקום חדש ידעתי שארצה לבקר שם במהרה בימינו.  לותיקי העיר - זה ממוקם איפה ששכן פעם הבורלא.  אחרי הביקור שם בשישי בערב וארוחה מעולה ביותר אני פשוט חייבת להמליץ על המקום במיוחג אחרי שהיינו השולחן היחיד במסעדה בזמן שאמור להיות שיא הפופולרי.
אז מה היה לנו שם ותסלחו לי שזכרוני מעורפל בקשר לשמות ולרכיבים המדוייקים: מנות בסדר - סביצ'ה דג סטנדרטי למדי. תמנון בבישול ארוך עם שלל ירקות. נתח בשר פיקניה שהיה סיבי מדי ולא התאים ככ להגשה אחרי צלייה קצרה.
מנות אלוהיות: גרילד צ'יז - סנדוויצ'ונים קטנים עם מוצרלה ועוד גבינה כלשהי ונקניק פרושוטו. טעים לבכות ומזכיר את אירופה. תאנים עם מוצרלה ונקניק כבש מעושן ברוטב שמן כמהין כלשהו (הזמנו עוד מנה כי זה היה מעולה). קלמרי ממולא ב... לא זוכרת, אולי לבנה? או גבינה כלשהי? על מצע ירקות. מנה מהממת. שגרמה לקולות לא נאותים סביב השולחן. גם הקינוח שכבר לגמרי הלך לקיבה האחרת כי היינו שבעים עד מאוד היה מעולה - עוגת גבינה עם דובדבן (במקור היה שם גם פסיפלורה, אבל ביקשנו בלי כיוון שאחת מאיתנו לא הייתה בעניין)
אנחנו לא חבורה של שותי יין, אז יש מצב שפספסנו את הפואנטה המרכזית של המקום, במקום זה שתינו קוקטיילים ואלכוהול אחר. כפועל יוצא מכך אני לא זוכרת מי יודע מה רכיבים מדויקים וגם לא מחירים. יש לי תחושה מעומעמת שה VFM הרשים אותי לטובה. סהכ היינו שולחן של חמישה עם טונה אלכוהול, המון ראשונות ועיקריות וקינוח אחד והשארנו שם כ1100 שח. סביר לכל הדעות.
השירות היה מעולה, שוב כנראה גם קשור לעובדה שהיינו לבד לחלוטין במסעדה.
רוצו בהמוניכם. נהרו באוטובוסים. תמכו במקום טוב ופתוח בשבת בירושלים.