פורום ביקורת מסעדות
נושא: גיחה צפונית קצרה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 23/08/2017 | 14:16
261
לרגל אירוע משפחתי התארחנו בסוף השבוע במלון "תמרין" בראש פינה - בלי קשר לאוכל (ארוחת הבוקר טובה מאוד) המקום מומלץ בחום. וילה יפהפיה, מושקעת ומטופחת עם בריכה, האט-טאב, סאונה וג'קוזי ברוב החדרים, וסלון-פינת אוכל ומטבח נחמדים מאוד.
שישי בערב אכלנו ארוחת "לחמים ודברים טובים" שאני הפקתי - לחמים, פוקאצ'ות ועוגות מ"אלחנן" - הכל יוצא מן הכלל טוב, גבינות משובחת מ"אגתה", רוסטביף סינטה שהכנתי מנתח שנקנה ב"מיטמרקט" וקצת אנטיפסטי תוצרת בית - עגבניות לחות, זוקיני וגם חצילים. המון יין ורוד מכל מיני יקבים ישראלים (גרי דה מרסלן של רקנאטי והרוזה של קסטל מנצחים) סגר יופי של ערב. 
במוצ"ש אכלנו ב"טיביס" בוורד הגליל, מקום שיש לי ממנו המון זכרונות. קצת התאכזבתי לגלות שאת המנה הכי מיתולוגית מהילדות שלי "עוף בסלסלה" - הם כבר לא מכינים. העובדה שהיינו 15 איש עם ילדים לא ממש אפשרה לי לדגום יותר מדי דברים חוץ מהמנות שלי, אבל יכול לומר שסטייק הסינטה על העצם שלקחתי היה מעולה - מהנתחים הטעימים שאכלתי לאחרונה. גם הנקניקיות הביתיות היו טובות מאוד וביס אחד מההמבורגר של האישה הרגיש טוב ועסיסי. השירות היה מאוד משתדל, אבל במסעדת משפחות כזו קשה לצפות לשירות באמת מקצועי עד הסוף כי הבלגן לא נגמר... בכל מקרה זה מקום שאשמח לחזור אליו בפורמט שקט ומצומצם מעט יותר לטעימה מסודרת.